Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaFrigyes Pap Megváltozta több, mint 10 éve
1
HEFOP értékelés Korszerű Pedagógiai módszerek a felsőoktatásban Valenta László Főiskolai docens Dunaújvárosi Főiskola Gépészeti Intézet
2
Miért fontos? •OKTATÓ PEDAGÓGUS ??? •KREDIT rendszer 1kr 30 óra KONTAKT óra??? •BEFOGADÓKÉPESSÉG változása
3
Az oktató legyen pedagógus módszertani kurzusokra járjanak el az oktatók A multiplikátor szerep vezetői akarat nélkül nem, vagy csak nehezen valósulhat meg OKTATÓ PEDAGÓGUS
4
•Terheljük ki a hallgatóságot, bátran fel kell adni otthoni munkát. (Ma egy érettségire készülő diák többet tanul mint egy főiskolás) •A hangsúlyt a tananyag lényegi részére, ill. a nehezen „emészthető” részére kell fektetni 1kr 30 óra
5
Szabályzókör
6
SolidWorks oktatás tapasztalatai Műszaki ábrázolás II. CAD (SolidWorks) 5kr. 2+1+1tárgy Előkövetelmény: Műszaki ábrázolás I. 1. Képes legyen egy alkatrészről 3D-s modellt készíteni 2. Képes legyen egy meglévő alkatrészről készített modellhez új alkatrészt hozzáépíteni 3. Képes legyen az alkatrészeket összeszerelni, és a program lehetőségeit kiaknázva az összeszerelt modellen ellenőrzéseket, analíziseket végezni 4. Képes legyen a program segítségével műhelyrajzot előállítani, és azt a Magyar Szabványnak megfelelően módosítani.
7
SolidWorks oktatás tapasztalatai A tárgy „kipróbálásra” került nem BSc képzésben is, ahol az előfeltételek, az előzetes tudás definíciója nem egyezett meg. KÖVETKEZMÉNY •Az alapfeladatokat a hallgatók nem tudták megcsinálni, mert szakrajzi hiányosságaik voltak •A vizsgakérdések esetén nem tudták javítani a CAD program által generált rajzot, nem tudták szabványnak megfelelően kijavítani
8
SolidWorks oktatás tapasztalatai A tananyagok módosítása, az eltérő bemeneti követelményeknek megfelelően: •Hangsúlyos(szakrajzi) részek kiemelése •Gépelemek bővebb magyarázata •A rajzoknál a térbeli alakzat megadása Új kurzusanyag
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.