Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás."— Előadás másolata:

1

2  A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás  3-6 hónapos implementációs lépések  3-4 év a megtérülési idő Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE2

3 3

4 4

5 5

6 6

7  Megvalósítás megelőzi a stratégia, jövőkép kidolgozását  Nem is terveznek stratégiát és jövőképet  Ügyfélkezelési folyamatok kidolgozása  Saját CRM rendszerek kifejlesztése  Különböző szigetszerű operatív CRM megoldások  Ügyfélkép, ügyfélprofil megléte Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE7

8  Call Center működtetése Telesales-re  Analitikus CRM megoldások  Komplex kampánymenedzsment  Ügyfélelemzések eredményei  Objektív számszerűsített kimutatások Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE8

9  Egységes ügyfélkép kialakítása  Egységes ügyfélkezelési folyamatok kialakítása  CRM tapasztalat hiánya  Értékesítési vs. Tranzakció orientált terméklisták kezelése, megfeleltetése  Ügyfélkapcsolati rendszerek működtetése  Rossz adatminőség  Historikus adatok hiánya Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE9

10  Adat karbantartási folyamatok kialakítása  Terméklisták  Termék megfeleltetések  Adattisztítási folyamatok  Rendszer használatára megfelelő motivációs, érdekeltségi rendszer kialakítása és üzemeltetése Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE10

11  Projekt célkitűzések  Értékesítés támogatás, értékesítési hatékonyság növelése  Ügyfelekkel kapcsolatok értékesítési aktivitás monitoring (teljesítményértékelés)  Tipikus projekt terjedelmek  retail/lakossági üzleti terület vs. vállalati kiterjesztés  aCRM képességek megteremtése először  Átfutási idő 8-18 hónap Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE11

12 Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE12

13 Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE13


Letölteni ppt " A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések