Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrma Papné Megváltozta több, mint 10 éve
2
A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás Scale Solutions Stratégiailag fontos Mérföldkő Tudatos ggazdálkodás 3-6 hónapos implementációs lépések 3-4 év a megtérülési idő Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
Megvalósítás megelőzi a stratégia, jövőkép kidolgozását Nem is terveznek stratégiát és jövőképet Ügyfélkezelési folyamatok kidolgozása Saját CRM rendszerek kifejlesztése Különböző szigetszerű operatív CRM megoldások Ügyfélkép, ügyfélprofil megléte Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE7
8
Call Center működtetése Telesales-re Analitikus CRM megoldások Komplex kampánymenedzsment Ügyfélelemzések eredményei Objektív számszerűsített kimutatások Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE8
9
Egységes ügyfélkép kialakítása Egységes ügyfélkezelési folyamatok kialakítása CRM tapasztalat hiánya Értékesítési vs. Tranzakció orientált terméklisták kezelése, megfeleltetése Ügyfélkapcsolati rendszerek működtetése Rossz adatminőség Historikus adatok hiánya Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE9
10
Adat karbantartási folyamatok kialakítása Terméklisták Termék megfeleltetések Adattisztítási folyamatok Rendszer használatára megfelelő motivációs, érdekeltségi rendszer kialakítása és üzemeltetése Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE10
11
Projekt célkitűzések Értékesítés támogatás, értékesítési hatékonyság növelése Ügyfelekkel kapcsolatok értékesítési aktivitás monitoring (teljesítményértékelés) Tipikus projekt terjedelmek retail/lakossági üzleti terület vs. vállalati kiterjesztés aCRM képességek megteremtése először Átfutási idő 8-18 hónap Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE11
12
Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE12
13
Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE13
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.