Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKarola Vassné Megváltozta több, mint 10 éve
1
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Élmény a bankolás? György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
2
Miről beszéltünk az elmúlt években?
4-Apr-17 Mobil alkalmazások (iPad, tablet) Felhő alapú szolgáltatások (SaaS) Közösségi CRM update.COSMIC Mi jöhet még?
3
A CRM világkép változása
4-Apr-17
4
Új szempont: az ügyfél élmény! Új fogalom a CXM
A CRM evolúció 4-Apr-17 Operatív CRM - közösségi CRM (sCRM) Az „ügyfél hangja” fontos számukra. Új szempont: az ügyfél élmény! Új fogalom a CXM
5
Az élmény kritikus szempont az ügyfél számára
- Az ügyfélélmény fontossága pénzintézeteknél Az élmény kritikus szempont az ügyfél számára Tele/online bankolás jelentősége várhatóan lényegesen növekedni fog – az USA-ban és Nyugat-Európában a tranzakciók több mint fele már digitális Partnerként segítsen pénzügyeimben Minőségi e- szolgáltatással rendelkezzen Minőségi CC szolgáltatással rendelkezzen Támogasson szociális ügyeket Sok fiókkal rendelkezzen Banki ajánlatok legyenek vonzóak és érdekesek Rendelkezzen széles termékkörrel Sok ATM-mel rendelkezzen Szolgáltatásait folyamatosan fejlessze Bank hitelkamatai legyenek jobbak a versenytársakénál Betéti kamat legyen jobb a versenytársakénál Nyújtson átlagon felüli minőséget Személyzet legyen segítőkész Személyzet legyen szakértő a pénzügyekben Legyen gyors az ügyfélkezelés Legyen precíz és megbízható a végrehajtás Ügyfélélményt befolyásoló válaszok %-ban ‘fontos‘ válasz Forrás: Gfk Forrás: GfK, 2009
6
A biztosítók esetében még rosszabb a helyzet
Mi a helyzet az USA-ban? 4-Apr-17 Az USA-ban a bankok az ügyfélélmény alapján az 5. helyezettek, az élelmiszer láncok, gyorséttermek (!), az üzletláncok és a futárszolgálatok mögött A biztosítók esetében még rosszabb a helyzet
7
NPS érték az érintkezési pont függvényében
Mi a helyzet itthon? 1 NPS érték az érintkezési pont függvényében Összes ügyfél Fióki ügyfelek On-line ügyfelek Vezetők TKSZ TKSZ MKB Bank Budapest Bank Budapest Bank Unicredit Bank Unicredit Bank Budapest Bank Budapest Bank Unicredit Budapest Bank Budapest Bank Raiffeisen Bank Raiffeisen Bank CIB/IEB CIB Bank / IEB CIB Bank / IEB Unicredit Bank Unicredit Bank Átlagos K&H Raiffeisen Bank Raiffeisen Bank CIB Bank / IEB CIB Bank / IEB MKB K&H Bank Erste Bank Allianz Bank Allianz Bank K&H Bank Raiffeisen Lemaradók MKB Bank TKSZ Erste Erste Bank OTP Bank Citibank Citibank Citibank Allianz OTP Bank Allianz Bank Allianz Bank OTP NPS: Net Promoter Score (Nettó ajánlási valószínűség) = % ajánlók - % kritikusok TKSZ: Takarékszövetkezetek Forrás: GfK
8
Az ügyfélélmény stratégiává válik
4-Apr-17 Az ügyfélélmény stratégiává válik Hogy élik meg az ügyfelek a bankkal való interakciót? A pozitív élmény hatásai Újabb vásárlások (upselling) Csökken a valószínűsége annak, hogy a versenytárshoz megy az ügyfél (ügyfélmegtartás) Nagy valószínűséggel ajánlani fogja a bankot másnak (akvizíció) ROI
9
CX technológiai trendek
4-Apr-17 Mobil alkalmazások térnyerése Csatornák integrációja Drámain növekvő információ mennyiség „Big data” paradigma
10
Sikertényezők: stratégia, folyamatok, technológia és emberek
CXM folyamat 4-Apr-17 Sikertényezők: stratégia, folyamatok, technológia és emberek
11
23 év szakmai tapasztalat Erős iparági fókusz
update válasza 4-Apr-17 23 év szakmai tapasztalat Erős iparági fókusz Bevezetési tapasztalat több száz FSI ügyfélnél Kiérlelt módszertan Üzleti igényekhez illeszkedő üzleti modell (SaaS, in-house) Transzparens, tervezhető költségek
12
Köszönöm a figyelmet! 4-Apr-17
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.