Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Szövegértés-szövegalkotás
tanév 4.B Horváthné Sámson Andrea
2
„Az igazat érteni, a szépet érezni, a jót gyakorolni kell.”
Bolyai János
3
Műveltségterület: magyar nyelv és irodalom
Kompetenciaterület: kommunikáció, szövegértés-szövegalkotás
4
A 4.b 31 virág és 3 pillangó (új gyerekek)…
5
1 A virág és 3 pillangó
6
Napi képességfejlesztő tevékenységeink
Beszélgetőkör Mesehallgatás Ritmikus tevékenység
7
2 Beszélgetünk
8
Meséink…
9
Meséink…
10
Beszédritmus gyakorlat
11
A program területei:
12
I. Beszéd, beszédértés, szövegalkotás
Dramatizálás: felkészülés kooperatív technikával. Ki van a dióhéjban? II. feladatgyűjtemény A molnár fia meg a szamár - tanítómese
13
Kép
14
Kép
15
Kép
16
Kép
17
Kép
18
Kép
19
Kép
20
Kép
21
Versdramatizálás mozgással
Kányádi Sándor: Három holló
22
Kép
23
Kép
24
Kép
25
Szövegalkotás: kooperatív technika
26
Kép
27
Kép
28
Kép
29
Kép
30
Kép
31
Kép Ellenőrzés párokban
32
II. Olvasás, az írott szöveg megértése
Szövegelemzés: kooperatív technikával
33
Kép
34
Kép
35
Kép
36
Mese: szómagyarázat, szinonimakeresés
Csoportalakítás: „szakértői mozaik” – kooperatív technika
37
Kép
38
Kép
39
Kép
40
Kép
41
Kép
42
Kép
43
Kép
44
Kép
45
Kép
46
Kép
47
Kép
48
III. Írás, íráshasználat
49
Kép
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.