Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika"— Előadás másolata:

1 Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika

2 Kis foci – kis pénz. Nagy foci – nagy pénz
Pénz a cipődben Kis foci – kis pénz. Nagy foci – nagy pénz

3 Azért jött, hogy megnézze, itt nyugodtan elköltheti-e a pénzét.
Kis foci A lezárás azért nem megy az embereknek, mert nem hiszik el, hogy az ügyfél vásárolni akar. AZ IGAZSÁG: Azért jött, hogy megnézze, itt nyugodtan elköltheti-e a pénzét.

4 Pénz a cipődben Mennyiségi univerzum

5 Forgatókönyv. 22 MONDAT!!! Az ügyféltérkép szerint!
Pénz a cipődben Forgatókönyv. 22 MONDAT!!! Az ügyféltérkép szerint!

6 Gyémánt Kard Az ügyféltérképet hogyan tudod megtölteni tartalommal?
Mi a gyémántkard technika? 22 mondat, amivel elég egyetértést hozok létre, hogy a végén a megértés kialakuljon és a vásárlás megtörténjen.

7 Túl nagy ugrás, a vevő nem érti

8

9 GYÉMÁNT KARD TECHNIKA Egy nem profi értékesítő átlag hány egyetértést ér el egy tárgyalás alatt? 3-4 Hány egyetértést kell létrehozni a lezáráshoz átlagosan? 17 Mi a legjobb-legrosszabb az életben technika? Megtudni, mit szeret legjobban, mit nem szeret és ezek közötti különbségre felhívni a figyelmét, hogy milyen lesz a vétel a számára.

10 Általános mondatkezdések
1. Ügyfeleink 75%-ának fontos, hogy... 2. Úgy találtuk, hogy... 3. Gazdasági szakértők megegyeznek abban, hogy... 4. A 2011-es felmérésünk szerint...

11 Formanyomtatvány szerződés!
Ha egy ügyféllel nem jutsz semmire, vedd elő a szerződést, ha nem akarja, el kell mondania, hogy miért! Mit tart a legfontosabbnak abból, amit megbeszéltünk? Nyomja rá jól, mert 3 példány! Kérek személyit, adókártyát. Mér kell? – hogy meglegyenek az adatok, felelősséget vállalsz érte.

12 Írj le egy vételi jelzést.
Vakarja az orrát. Bármilyen testi változás. Mosolyog. Bólogat. Kérdez. Mosolyog. Stb.

13 Lezárási Probálkozások
Ha kérdeznek Tőled, sose válaszolj rá ! ZÁRD LE! És Önöknél van árengedmény? Ön árengedményt szeretne kapni, ha adunk Önnek, az nekünk miért jó?

14 Próba zárások vagy kérdéssel
Ha bármiféle érdeklődést tanúsít az érdeklődő - ez egy remek választás, az ügyfeleink 60%-a ezt választotta - örülök, hogy ez tetszik, csak azt kell eldönteni milyen kiszerelésben kéri - ...csak azt kell eldönteni, hogy utánvéttel vagy simán szeretné-e

15 Lezárási Próbálkozás Vagy Kérdéssel
1. Nagyon örülök, hogy ebben……..egyetértünk, 2. most már csak azt kell eldöntenie, hogy délután jön, vagy reggel?

16 NEM AZ ÜGYFÉL ÍRÁNYÍT Akkor, amikor egy konkurenciához hasonlítanak – nem egy kifogás. (Hát azért mi nem ilyenek vagyunk - helyett) Nagyon örülök, hogy van információja erről, így látja, hogy miért bennünket kell választania.

17 Ügyfelek típusai Jövő – Kreatív – Probléma megelőző
Figyelem KIFELÉ IRÁNYUL Jelen – Probléma megoldó Múlt – probléma felhalmozó FIGYELEM BEFELÉ IRÁNYUL

18 Kommunikációs tréning vezetőknek
GYERE EL JEDI-re! Kommunikációs tréning vezetőknek


Letölteni ppt "Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika"

Hasonló előadás


Google Hirdetések