Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Média és divat
2
Terjedési fokozatok Váltás
3
Konstans ingerváltozás
Divat-érzékelés 1. Szubjektív érzet Weber-Fechner törvény Érzet-változás Valós fizikai inger Konstans ingerváltozás
4
Konstans ingerváltozás
Divatérzékelés 2. Szubjektív érzet Stevens törvény Érzet-változás Valós fizikai inger Konstans ingerváltozás
5
A divathatás paradoxona
A személy Motivációs elvek: Kiemelkedési és önmegvalósítási vágy Hovatartozás-élmény és elfogadás megkonstruálása A valóság Társas befolyás A társas viszony
6
Kiemelt hatások 1. Divat – viselkedés – életmód
2. Reklámhatás – dinamizmus 3. Siker – Boldogság – Harmónia 4. Divatközvetítés - intenzivitás 5. Gazdaság – közélet – magánélet 6. Sportosság – karrier - boldogság 7. Hiteles – meggyőző – érdekes 8. Életstílus –fiatalosság – dinamizmus
7
Divatcentrikusság Médiahatás Gazdasági érdek Fiatalság-dinamizmus
Magánéleti szimbolika Reklámhatás Rejtett üzenet hatás
8
Rejtett reklámhatás Rejtett reklámok és hirdetések
Álhírek, -riportok, -interjúk Erős PR-hatás
9
A feminizálódó divat
10
Érzelmi tézisek Boldogság Melegség Fiatalosság Harmónia Magánélet Stabilitás Gyengédség
11
Infotainment-álhír leple
Rejtett divathatás Gazdaság Média Infotainment-álhír leple Befogadók
12
Show-elemek divatközvetítő hatása
Érdekesség Életstílus Sportosság Fiatalosság Karrier Siker Gazdagság
13
Erős és hideg Érdekesség Intenzitás Karrier Erősség Gazdagság
Dinamizmus Sportosság Életstílus
14
Életstílus és divat a médiában
Sportosság Fiatalosság Dinamizmus Karrier Boldogság
15
A divatélmény Élménybefogadás Vizuális élmény+érdekesség
Divatorientált életstílus Élménybefogadás Magánélet+siker Vizuális élmény+érdekesség Életstílus+dinamizmus
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.