Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGréta Szekeresné Megváltozta több, mint 10 éve
1
TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
2
A pályázat azonosító jele: TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
3
A pályázat címe: Korszerű tehetséggondozás a hagyományokra, intézményi adottságokra építve, a magasan kvalifikált humánerőforrás képzésével, új tevékenységi formákkal, az egyenlő esélyű hozzáférést biztosítva a hátránnyal induló tehetségek számára TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
4
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
5
Időtartama: 2010. május 1. – 2011. szeptember 30. A támogatás keretében megítélt összeg: 12 125 995 Ft TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
6
A projekt leglényegesebb célja volt: Az intézmény pedagógiai programja alapján, a tehetséggondozó hagyományokra építve továbbfejleszteni és új elemekkel bővíteni az esélynövelő tehetséggondozást. TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
7
A pályázat lényegesebb elemei voltak: A tehetséggondozással kapcsolatos képzésben való részvétel: a pedagógusok 25 %-a teljesítette. A tehetségek szűrése 10 éves kortól a tehetségfejlesztési szakértő és az iskolai pszichológus irányításával. TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
8
A kiválasztott tehetséges tanulókat tehetséggondozó körökben foglalkoztattuk, mindkét intézményben 4 tehetségkör működött, egy-egy vezetővel és egy-egy mentortanárral. Ezek a tehetségkörök természettudományi, humán, művészeti és az idegen nyelv területét ölelték át. Az irányító feladata egyéni fejlesztési tervek elkészítése volt. TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
9
HUMÁN TEHETSÉGKÖR TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
10
TERMÉSZETTUDOMÁNYI TEHETSÉGKÖR TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
11
IDEGEN NYELVI TEHETSÉGKÖR TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
12
MŰVÉSZETI TEHETSÉGKÖR TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
13
A tehetséges diákok osztálytársainak kortársképzést szerveztünk. A Komplex természettudományi hét, A Széchenyi műveltségi valamint az Értem, tudom, használom vetélkedőt komplex, tehetség – kibontakoztatóvá tettük. TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
14
SZÉCHENYI MŰVELTSÉGI VETÉLKEDŐ TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
15
KOMPLEX TERMÉSZETTUDOMÁNYI HÉT TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
16
ÉRTEM, TUDOM, HASZNÁLOM TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
17
Megszerveztük a tehetség napját ami lehetőséget nyújtott a tehetséges diákok bemutatkozására, felnőtt tehetségek megismerésére. Esetelemző csoport működtettünk az iskola pszichológusa segítségével. TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
18
TEHETSÉG NAPJA TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
19
TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás REGISZTRÁLT TEHETSÉGPONT A Magyar Géniusz Program Az Országgyűlés által kezdeményezett, 20 évre szóló Nemzeti Tehetség Program és a hozzá kapcsolódó, az Európai Unió által támogatott Magyar Géniusz Program célja, hogy egyetlen tehetség se kallódjon el, éljen bármely régióban, településtípusban, s nevelkedjen bármilyen anyagi vagy szociális viszonyok között.
20
A projekt befejezése után is folytatandó cél, hogy a gyermekek azonos eséllyel férjenek hozzá a tehetséggondozó programokhoz. A tehetséges diákok utánkövetése a projekt befejezése után. TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás
21
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.