Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaHenrik Török Megváltozta több, mint 10 éve
1
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’06 2006. Január 13. Péntek
2
Öt hónapnyi lehetőség •Sok vagy kevés? –1%-os kampányhoz sok és hosszú az idő –Marketing tervhez, kommunikációhoz (éppen elég) –Már a kommunikációs szakmában sem elég a reklám –Integrált kommunikációban kell gondolkodni! •És tényleg öt hónap? - Nem!!!! –Egyéni vállalkozók korábban adóznak, stb….
3
•Milyen öt hónap előtt állunk? –Választási kampány előtt állunk –Több lesz az indulat –Az elcsépelt szófordulat (demagógia) –Plakát az utcán –Vadragasztás mindenütt •Májusban már a reklámszakma is ébredezik, nehezebb lesz helyet kapni
4
•Készülj időben! –Tarts megbeszélést (őrsi gyűlés, riadólánc) –Ki a biztos támogató? 20-80%-os elv itt is érvényesül! –Próbálj egyedi lenni a megkeresések során –A levél már nem elég, túl sokat kap a fogyasztó
7
•Civil a pályán? – ki az „igazi”? (gyermekvédő, nővédő, stb) – közzétevő megnevezése (azonosítható, egyedi legyen) – vadragasztás – városkép védelme
8
Kérdések, problémák •A reklámok és kommunikáció elkészítése, szervezése sokrétű ismeretet kíván: –Marketing gondolkodást (márkaépítés –kik vagyunk, egyediség megfogalmazása) –Célcsoport ismerete, –A reklám nemcsak azokhoz jut el, akiknek szól (társadalom ismerete, közzétevő felelőssége) –Média, médiafogyasztási ismeretek •Széleskörű tudással rendelkező szakemberekre van szükség
9
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.