Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLiliána Bogdánné Megváltozta több, mint 10 éve
1
International Spa Association Nemzetközi SPA Szövetség
Biankini Mónika Rogner Hotel & Spa Lotus Therme Hévíz ”A pihenésre, élményszerzésre, elmélyülésre és a boldogságra fordított idő”
2
Ki vagy mi is az ISPA? Az ISPA egy, a Spa-ágazat világszerte elismert szervezete ill. egyesülése. A tagok színes palettáján szerepelnek fürdőkön, szállodákon, gyógyászati központokon, óceánjáró hajókon, szépségfarmokon, szépségszalonokon kiszolgáló és termelő cégek is. Az ISPA arra kötelezte el magát, hogy összefüggést ill.hidat képezzen abból a célból, hogy bizonyos sztenderdeket határozzon meg, a tagok számára hozzáférhetővé tegye az új fejlesztéseket, valamint hogy egy koalíciót képezzen az ágazat számára. Az ISPA célja felhívni az emberek figyelmét a mai idők szabadságának pihentető és egészségmegőrző formájának fontosságáról. Az ISPA SPA-élmény definíciója ”A pihenésre, élményszerzésre, elmélyülésre és a boldogságra fordított idő”
3
Az ISPA megalakulásától
napjainkig A szövetség ben alakult az Amerikai Egyesült Államokban 60 taggal. Az ISPA európai egysége ben Banffban alakult meg 30 taggal. Az ISPA ázsiai egysége ban Szingapúrban alakult meg.
4
Az ISPA tagjai Világszerte 1700 tag.
170 tag Európában 18 országban, beleértve Egyiptomot, Dél-Afrikát, Izraelt és Dubai-t.
5
A tagok kategóriái, Club Spa-k Óceánjáró hajók Day-Spa-k
Szépség- és egészségfarmok Gyógyászati központok Gyógyfürdők Vitál & Wellness Szállodák Spa ágazatot ellátó cégek
6
Európai tagok például:
Health Resort, Anglia Grotta Giusti Spa, Olaszország Brenner’s Park Hotel & Spa, Németország Biodroga, Németország Clarins Anglia és Clarins Franciaország Rogner-Bad Blumau, Ausztria Rogner Hotel & Spa Lotus Therme, Hévíz-Magyarország
7
International SPA Association Membership Growth Internationally
Source: International SPA Association
8
International SPA Association Membership Growth Europe
Source: International SPA Association
9
Az ISPA céljai * A terminológia egységesítése a globális érthetőség érdekében * Az információk továbbadása az ágazat tagjai felé egy sokak számára érthető, közös nyelven * Együttműködés az egyes szervezetekkel, pl. ESPA * A nemzeti szervezetek felvétele az ISPA rendszerébe * Együttműködés átfogó szakismerettel rendelkező cégekkel * Közös munka az emberek test- és wellnesstudatának felébresztése érdekében
10
Az ISPA missziója Erősíteni kell a Spa ágazatot illető tudatot, tájékoztatni kell a nyilvánosságot, valamint az ágazat képviselőit az ”élethosszig tartó” ”Spa-tapasztalat” előnyeiről. A Spa-knak mindig naprakésznek kell lenniük a legújabb fejlesztésekről és kutatásokról!
11
ISPA Európa projektek Sztenderdek és kezelések oktatása Piackutatás
Konferenciák évenkénti rendszerességgel Regionális meetingek Új tagok toborzása Kapcsolattartás a sajtóval Önöktől kapott információk
12
International SPA Association Number of Educational Classes
Source: ISPA Member Survey
14
International SPA Association Trends
Body Treatments on the Rise Treatments using Rocks & Stones Asian Treatments such as Thai Massage Anti-Aging Treatments Facials and Pedicures for Men Education for at Home Personal Rituals Source: ISPA Member Survey
15
Mennyibe kerül a tagság?
évi USD $ 470 Jól informáltnak lenni és kapcsolatban maradni Növelni a piaci részesedést Együttműködni az ágazat vezető cégeivel Segítség a marketingmunkában és a sajtóval való kapcsolattartásban Költségcsökkentés Felvétel az ISPA weboldalára Továbbképzési lehetőségek Éves konferenciák, regionális meetingek Magazinok
16
Miért legyünk ISPA szponzorok?
A szponzorok sok elismerést kapnak, valamint a lehetőséget arra, hogy növeljék piaci részesedésüket és maradandó benyomást hagyjanak hátra ebben a gyorsan növekvő ágazatban!
17
ISPA Europe Annual Conference
The Springs of Life - European Spa Tradition ISPA Europe Annual Conference 29th May to 2nd June 2002 at Lasko Health Resort
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.