Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK
2
TULAJONOSOK 1. Állami (közszolgálati) szolgáltatók
cél: objektív tájékoztatás, igényes szórakoztatás jellemző: független (-nek kellene maradnia…)
3
TULAJDONOSOK 2. Kereskedelmi szolgáltatók cél: profit
Jellemzők: nézettség, kevésbé igényes, profi piackutatás, nem objektív!!!
4
TULAJDONOSOK 3. Társadalmi csoport tulajdonában levő szolgáltató (párt, egyház, stb.) Nem objektív, az adott csoport érdekeit szolgálja
5
A RÁDIÓ Akusztikai hatás: érzelmekre hat Riporter: legyen szenvedélyes
Sűrített hírek,információk (a szó elszáll…) Howard Stern Szepesi György
6
A TELEVÍZIÓ 1. Akusztikai+vizuális hatás
A valóság befolyásolásának lehetősége!!! A manipuláció fő eszköze: a montázs
7
A TELEVÍZIÓ 2. Jellemző műfajok: híradók riportműsorok
8
A TELEVÍZIÓ 3. Magazinműsorok szappanoperák
9
A REKLÁMOK 1. Információközlés és a fogyasztói magatartás befolyásolása Fő módszerei: mézesmadzag, montázs
10
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 1.
Tudat alatti hatás
11
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 2.
ráció
12
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 3.
Híres emberek
13
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 4.
csomagolás
14
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 5.
félelemkeltés
15
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 6.
Hiánykeltés „AMÍG A KÉSZLET TART!!!”
16
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 7.
Beetetés „hagyományos mosópor…”
17
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 8.
Vakcsoport „A természet csodálatos tisztasága.” „A tökéletes ébredés titka.” STB.
18
A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 9.
Ének, szlogen, fülbemászó dallam „MERT HÜLYE AZÉRT NEM VAGYOK!”
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.