Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
E.ON – Versenyben Önökért!
Novotny Dénes KKV szegmensvezető Értékesítés és Marketing Osztály
2
E.ON Európában Az E.ON a világ egyik legnagyobb, Magyarország piacvezető magánkézben lévő energetikai vállalatcsoportja 30 országban tölt be vezető pozíciót az áram- és földgázpiacon, 88 ezer munkatársa segítségével 30 millió ügyfelét szolgálja ki, minden igényéhez alkalmazkodva Minderre a garancia a nemzetközi háttér és a fejlett technológia
3
Szolgáltatási területünk
E.ON Magyarországon Ha Ön már az E.ON ügyfele… akkor Ön már egyike annak a 3 millió lakossági, vállalati vagy önkormányzati ügyfelünknek, akik élvezhetik a Magyarország piacvezető energiaszolgáltatója által nyújtott biztonságos szolgáltatást. Szolgáltatási területünk Csak Magyarországon 5000 munkatársunk gondoskodik arról, hogy a teljes Dunántúlon és a Tiszántúl jelentős részén biztosítsa a mindennapokhoz szükséges villamos energiát. A földgázellátás szempontjából a teljes dél-dunántúli régió, valamint a Közép-Dunántúl és Nógrád megye egy része tartozik hozzánk, kereskedelmi szempontból Magyarország egész területén állunk ügyfeleink rendelkezésére gázszolgáltatásban.
4
„A szolgáltatónak most egy kicsit szó szerint ki vagyunk szolgáltatva”
KKV ügyfelek visszajelzései korábban „A szolgáltatónak most egy kicsit szó szerint ki vagyunk szolgáltatva” „Egy levél, hogy ‘köszönjük, hogy az ügyfelük vagyunk’, nem tudom eldönteni, hogy az E.ON hol létezik és milyen cégről van szó. „A telefonba mindig elmondom, hogy csúnya dolgokat fogok mondani, de nem neki szól, hanem a cégnek” – „olyan kedvesek, hogy az ember mérge elszáll, de nem oldanak meg semmit” „Nem adhatják meg az illetékes telefonszámát” – „Nem az én kompetenciám, kapcsolok, nem az én kompetenciám, kapcsolok – állandóan ez megy” „Nincs kapcsolattartóm, pedig egymilliót fizetek havonta. Pedig még az APEH-nél is van.”
5
KKV ügyfelek visszajelzései most
„Van olyan más, kisebb szolgáltató, aki fél forinttal kevesebb lenne, de nem bízunk másban. Egy ekkora üzemnél kell a nagy szolgáltató, mint partner.” „Összekapták magukat, amióta érzik a versenyhelyzetet. Összességében nem is rosszak” „Van kapcsolattartónk az E.ON-hoz, tájékoztatva vagyunk minden lényegesről” „Mostanában felhívnak az E.ON-tól – ennek örülök. Nemcsak dorgáló levél jön, hanem megpróbálnak segítőkészek is lenni” „Ki tud alakulni egy olyan személyes kapcsolat, amivel élni és nem visszaélni lehet”
6
Személyre szabott ügyintézés áramban és gázban
Vállalatunk arra törekszik, hogy ügyfeleink folyamatosan elégedettek legyenek, és igényeiknek megfelelő megoldásokat nyújtsunk számukra. Ennek a gondolkodásnak mentén dolgoztuk át versenypiaci ügyfélkiszolgálói rendszerünket üzleti ügyfeleink számára, amelyben mindenki számára saját telefonos ügyintézőt biztosítunk, így mindig ugyanaz a személy segíti munkáját, sok időt és fáradtságot takarítva meg ezzel. Győri székhelyű Ügyfélkezelési Központ!
7
Egyszerűen, kényelmesen váltani
Bízza az E.ON-ra az ügyintézést! Ma már az energiapiac is kínál lehetőséget a szolgáltatóváltásra, akárcsak a telekommunikáció, a kábeltelevízió vagy az internetpiac. Számos ügyfelünk élt már a versenypiac nyújtotta előnyökkel, hogy így az elérhető legkedvezőbb áron juthasson energiához. A szolgáltatóváltás nem teher! Minden ezzel kapcsolatos ügyintézést átvállalunk hozzánk szerződő ügyfeleink helyett. Vistritz Mónika Telefon:
8
Hazai megújuló energia terjedésének támogatása
Solar Program Az E.ON hitvallása, hogy a fejlesztésekben is mindig egy lépéssel a versenytársak előtt járjon, az elérhető legjobbat nyújtva ezzel ügyfeleinek. Elmondhatjuk, hogy a hazai energiaszolgáltatók közül elsők vagyunk napelemes megoldásunkkal, az E.ON Solar-ral. Több száz kkv számára biztosítjuk az áramot 100%-ban magyar megújuló forrásból
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.