Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGergő Barta Megváltozta több, mint 10 éve
1
“The mind once stretched by an idea never returns to its original form” “Az elme amit egyszer kitágított egy eszme soha nem tér vissza eredeti formájába” Oliver Wendell Holmes 1
2
• Hagyományos kereskedelem •Egy összetett tevékenység amelyet az áru elosztáshoz szükséges tehnikai eszközök és szervezési megoldások segítségével erre szakosodott cégek végeznek. • Network Marketing •Egy modern üzleti felfogás, nagyon népszerű azok körében, akik rugalmas időbeosztású indulótőkét nem igénylő jövedelemkereseti lehetőséget keresnek. A független partnereket arra bátorítják, hogy kiépítsék saját üzleti vállalkozásukat új fogyasztók felkutatásával. Ez az üzletág több mint 60 éves múltra tekint vissza, és évi forgalma meghaladja a 10 milliárd eurót és folyamatosan nő. 2
3
HasonlóságokElőnyök Ugyanolyan típusu termékek/szolgáltatásokLegtöbb esetben jobb a termékek minősége. Ugyanaz az árintervallumA fogyasztói hűség megtartása ergyrészt a hagyományos módszerekkel (minőség, akciók, kampányok) valamint a különböző pénzbeli juttatási programokkal történik. Ugyanazok a földrajzi piaci szegmensekKülönböző juttatási programokat ajánl a szóbeszéd általi terjesztére. Ugyanazok a vásárlókTöbb tízezer euros személyes üzletek fejlődhetnek ki, a termékek és szolgáltatások egyszerü ajánlása révén. Network Marketing vs Sistemul Clasic 3
4
Saját, családi vállalkozás Pénzügyi függetlenség Több szabadidő Örökölhető Kihívás A Network Marketing előnyei 4
5
100%40% 100 EU 0 EU 100 EU 60 EU 5 +30 % KISKER NAGYKER 60% T SUPER MARKET 1. Árrés 20-45% 2. Jövedelem az ajánlások alapján történő vásárlásokból 3. Extra Bónuszok F
6
6 LifeCare pénzügyi előnyei 1 PVA = 0,9 EU Bónusz táblázat 75……………2% 150……………4% 350……………7% 600………….10% 1100………….12% 1800………….14% 3100………….17% > 4500………….20% Havi jővedelem Life Care BlueDiamond A te szponzorod TE 1) 20 –30 % 30 EU 5050 5050 5050 5050 5050 5050 I. 300PVAx4%x0,9 EU = 10,8 EU 5050 5050 5050 5050 5050 II. 1550PVAx12%x0,9 EU = 170 EU - 55 EU = 115 EU VI-XII. (5000+50)x20%x0,9 EU = 910 EU - 450 EU 2) 20% 460 EU 4% 2 – 5 ANI ~ 5000 EU /hónap 3) 4% 160 EU
7
7 Compania Küldetés: “Egy globális lehetőséget szeretnénk kínálni, ahol mindenki részesülhet az egészségben, szépségben és különböző juttatásokban, aki átveszi ezt az életstílust és BIO termékeket fogyaszt.” Értékek: • Minőség • Szabadság • Bátorság • Felelősségtudat • Tisztelet Európa elsőszámú BIO közössége szeretnénk lenni Jövőkép:
8
8 Mit az a BIO TERMÉK? Egy termék, akkor BIO ha megfelel az alábbi követelményeknek: •A BIOtermesztésre használt földek vegyszermentesek-nem használnak műtrágyát,növényvédőszereket csak kimondottan természetes trágyát.; •A vetőmagok BIO tanusítvánnyal rendelkeznek; •A feldolgozás vegyi anyagok nélkül történik; •A késztermékek nem tartalmaznak vegy és génkezelt anyagokat; •A terméket egy ilyen irányu engedéllyel rendelkező szervezet hitelesíti.
9
9 A BIO életstílus több, mint egy egyszerű divatirányzat, ez egy egészséges élet valósága.
10
10 www.life-care.rowww.life-care.hu
11
KönyvekCD/DVD-kTalálkozók
12
12 SOK SIKERT !
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.