Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kovács Zita Tiborcz Anikó

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kovács Zita Tiborcz Anikó"— Előadás másolata:

1 Kovács Zita Tiborcz Anikó
Nescafé 3in1 Marketingverseny Kovács Zita Tiborcz Anikó

2 Brief „Készítsd el egy kreatív, edukatív kampány tervét a éves korosztály számára, és határozd meg, hogyan üzennél a célcsoportnak a kávézás pozitív hatásairól!”

3 Miről lesz szó? Instant kávék piaca
Miért zárkóznak el a kávéfogyasztástól? NESCAFÉ 3in1 Kampány

4 Miért jó a kávé? Élvezeti termék Kávé Instant kávé
1. Tradicionális kávékeverékek 2. 3in1 (illetve 2in1) kávéporok 3. Cappuccino porok

5 Instant kávék piaca Rohanó világ

6

7 Hogyan épül fel? 40% Nestlé termék 30% saját márkás termék
30% a többi márka Erős verseny Alacsony márkahűség Vevők alkupozíciója erős

8 Ha nem instant kávé, akkor…
Hagyományos kávé Pótkávé Tea, kakaó, tej, forró csokoládé Tea, guarana készítmények, kóla, energiaital

9 Megoldás: kommunikáció
Nem szeretem. Nem trendi. Megoldás: kommunikáció

10 Nescafé 3in1 Könnyű és gyors elkészíthetőség, praktikus csomagolás
Sok márka egyedi terméktulajdonság elhomályosul Az utóbbi években az eladás stagnál

11 Classic Strong Mild Gold Green Blend

12 Könnyű és gyors elkészíthetőség Alacsonyabb koffein tartalom
SWOT-analízis Erősségek Gyengeségek Könnyű és gyors elkészíthetőség Alacsonyabb koffein tartalom Széles termékvonal Adalékanyagok Jó ár-érték arány Kitűnő termékminőség Közismertség Erős image Lehetőségek Veszélyek Magas márkahűség Telítődik a piac Lovemark-ká válás Helyettesítő termékek előretörése Kávézásról kialakult negatív fogyasztói vélemény Gazdasági recesszió folytatódik Saját készítésű táblázat

13 Fogyasztók 16-25 éves diákok / pályakezdők Rohanó életvitel
A kávézás nem jelent hagyományt Városiak

14 Kampány Beépíteni a márkát a fiatalok hétköznapjaiba Kedvelt elfoglaltságaikhoz kapcsolni Fiatalos életérzést sugallni

15 Cél Lovemark

16 Célcsoport: pörgős, aktívabb társadalmi életet élők Kommunikációs cél: a célközönséghez illő, fiatalos, lendületes, egyfajta életstílust közvetítő üzenet átadása

17 Kreatív koncepció: ZENE

18 „Ritmust ad a szívnek az élethez!”
Nescafé 3in1 „Ritmust ad a szívnek az élethez!”

19 Kampányjellemzők Image-építő Front loaded Pull stratégiájú Országos
BTL eszközök Egész éves Kiemelt időszak: tavasz, nyár

20 ESEMÉNYMARKETING

21 Zenei fesztiválok

22 Nescafé 3in1 standok „Kívánságzene” Promóciós autók illatmarketing

23 Siófok Standok az utcán és a szabadstrandon

24 Felsőoktatási rendezvények területén
Stand, promóciós autó, kívánságzene

25 Ősszel: termékminta „Ha csak ellazulnál valami lágy, pihentető zenére, akkor a Nescafé Mild a neked való választás! Kellemes pihenést!” Télen: stand

26 Szabadtéri eszközök Fesztiválok területén Szabadtéri rendezvényeken Siófokon, Budapesten, vidéki nagyvárosokban Ősztől indoor plakátok iskolákban

27

28

29

30

31 Szponzorálás Rádióadók

32 Online marketing Honlap okostelefonra is optimalizálva Facebook

33 Időütemezés Felsőoktatási rendezvények területén Fesztiválok
Felsőoktatási rendezvények területén Fesztiválok Outdoor plakátok Indoor plakátok Standok Siófokon Termékminta a kollégiumokban Felsőoktatási intézmények környékén fűtött standok Online marketing Saját készítésű táblázat

34 Sikerességmérés Közvetlen értékelés Értékesítési adatok Honlap + Facebook Közvetett értékelés Kvantitatív: megkérdezés online Kvalitatív: fókuszcsoportos interjú

35 Mit várunk? Lovemark-ká válás Érzelmi kötődés
Fogyasztói bázis növekedése Image erősödése

36 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Kovács Zita Tiborcz Anikó"

Hasonló előadás


Google Hirdetések