Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Nescafé 3in1 Marketingverseny Kovács Zita Tiborcz Anikó
2
Brief „Készítsd el egy kreatív, edukatív kampány tervét a éves korosztály számára, és határozd meg, hogyan üzennél a célcsoportnak a kávézás pozitív hatásairól!”
3
Miről lesz szó? Instant kávék piaca
Miért zárkóznak el a kávéfogyasztástól? NESCAFÉ 3in1 Kampány
4
Miért jó a kávé? Élvezeti termék Kávé Instant kávé
1. Tradicionális kávékeverékek 2. 3in1 (illetve 2in1) kávéporok 3. Cappuccino porok
5
Instant kávék piaca Rohanó világ
7
Hogyan épül fel? 40% Nestlé termék 30% saját márkás termék
30% a többi márka Erős verseny Alacsony márkahűség Vevők alkupozíciója erős
8
Ha nem instant kávé, akkor…
Hagyományos kávé Pótkávé Tea, kakaó, tej, forró csokoládé Tea, guarana készítmények, kóla, energiaital
9
Megoldás: kommunikáció
Nem szeretem. Nem trendi. Megoldás: kommunikáció
10
Nescafé 3in1 Könnyű és gyors elkészíthetőség, praktikus csomagolás
Sok márka egyedi terméktulajdonság elhomályosul Az utóbbi években az eladás stagnál
11
Classic Strong Mild Gold Green Blend
12
Könnyű és gyors elkészíthetőség Alacsonyabb koffein tartalom
SWOT-analízis Erősségek Gyengeségek Könnyű és gyors elkészíthetőség Alacsonyabb koffein tartalom Széles termékvonal Adalékanyagok Jó ár-érték arány Kitűnő termékminőség Közismertség Erős image Lehetőségek Veszélyek Magas márkahűség Telítődik a piac Lovemark-ká válás Helyettesítő termékek előretörése Kávézásról kialakult negatív fogyasztói vélemény Gazdasági recesszió folytatódik Saját készítésű táblázat
13
Fogyasztók 16-25 éves diákok / pályakezdők Rohanó életvitel
A kávézás nem jelent hagyományt Városiak
14
Kampány Beépíteni a márkát a fiatalok hétköznapjaiba Kedvelt elfoglaltságaikhoz kapcsolni Fiatalos életérzést sugallni
15
Cél Lovemark
16
Célcsoport: pörgős, aktívabb társadalmi életet élők Kommunikációs cél: a célközönséghez illő, fiatalos, lendületes, egyfajta életstílust közvetítő üzenet átadása
17
Kreatív koncepció: ZENE
18
„Ritmust ad a szívnek az élethez!”
Nescafé 3in1 „Ritmust ad a szívnek az élethez!”
19
Kampányjellemzők Image-építő Front loaded Pull stratégiájú Országos
BTL eszközök Egész éves Kiemelt időszak: tavasz, nyár
20
ESEMÉNYMARKETING
21
Zenei fesztiválok
22
Nescafé 3in1 standok „Kívánságzene” Promóciós autók illatmarketing
23
Siófok Standok az utcán és a szabadstrandon
24
Felsőoktatási rendezvények területén
Stand, promóciós autó, kívánságzene
25
Ősszel: termékminta „Ha csak ellazulnál valami lágy, pihentető zenére, akkor a Nescafé Mild a neked való választás! Kellemes pihenést!” Télen: stand
26
Szabadtéri eszközök Fesztiválok területén Szabadtéri rendezvényeken Siófokon, Budapesten, vidéki nagyvárosokban Ősztől indoor plakátok iskolákban
31
Szponzorálás Rádióadók
32
Online marketing Honlap okostelefonra is optimalizálva Facebook
33
Időütemezés Felsőoktatási rendezvények területén Fesztiválok
Felsőoktatási rendezvények területén Fesztiválok Outdoor plakátok Indoor plakátok Standok Siófokon Termékminta a kollégiumokban Felsőoktatási intézmények környékén fűtött standok Online marketing Saját készítésű táblázat
34
Sikerességmérés Közvetlen értékelés Értékesítési adatok Honlap + Facebook Közvetett értékelés Kvantitatív: megkérdezés online Kvalitatív: fókuszcsoportos interjú
35
Mit várunk? Lovemark-ká válás Érzelmi kötődés
Fogyasztói bázis növekedése Image erősödése
36
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.