Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaJános Magyar Megváltozta több, mint 10 éve
2
Mit reklámozhat?
6
Az eladó cég szempontjából 1.Információt közvetít a termékről 2.Imázs bemutatása (központban a márkanév) http://reklamfilmek.com/video.php?video=180&firm=13 http://reklamfilmek.com/video.php?video=180&firm=13 3.Emlékeztető: maradj hű a termékhez (bejáratott márka esetén) http://reklamfilmek.com/video.php?video=98&firm=13 http://reklamfilmek.com/video.php?video=98&firm=13 4.Változtass szokásaidon, próbálj ki újat http://reklamfilmek.com/video.php?video=150&firm=37 http://reklamfilmek.com/video.php?video=150&firm=37
7
• Célcsoport elérése és meggyőzése a cég elsődleges célja • A reklám= nyilvános üzenet, mely cégek termékeit, szolgáltatásait ajánlja célcsoportjának, azzal a szándékkal, hogy vásárlásra ösztönözze, a reklámozó számára kedvezően befolyásolja.
8
Reklámtípusok • Egy darab élet – életből kiragadott helyzetekben szerepeltetik terméküket http://www.youtube.com/watch?v=46k94Khrvfshttp://www.youtube.com/watch?v=46k94Khrvfs • Hűségnyilatkozat típusú http://reklamfilmek.com/video.php?video=715&firm=78 http://reklamfilmek.com/video.php?video=715&firm=78 • Beszélő fejek – fantáziátlan, de hatásos http://reklamfilmek.com/video.php?video=284&firm=73 http://reklamfilmek.com/video.php?video=284&firm=73 • Demonstrációra építő – látványos, meggyőző http://www.youtube.com/watch?v=Gcwhg_Ps8ic http://www.youtube.com/watch?v=Gcwhg_Ps8ic • Problémamegoldó http://www.youtube.com/watch?v=HbsO0xrsdVc http://www.youtube.com/watch?v=HbsO0xrsdVc http://reklamfilmek.com/video.php?video=145&firm=62
9
A reklám formai jellemzői • Rövid, max. 30 másodperc !! • Egy reklámfilm-egy gondolat • Tömörítés miatt: képi sablonok, bevált fordulatok alkalmazása • A helyszín és a szereplők rögtön utalnak a célcsoportra • Vannak tipikus szereplők, jellegzetes helyszínek, tevékenységek, képi fordulatok • = SZTEREOTÍP ÁBRÁZOLÁS
10
• ↔ egyediség hangsúlyozása (szokatlan ötlet, humoros sztori, egyedi szlogen)11. dia11. dia • Fontos a szereplőválasztás • Pozitív érték kapcsolása a termékhez!
13
A tévénézők reakciói • Különböző reakciók 1.elkapcsol, feláll a TV elől 2.Reklámérzékenyek: várják az új információkat 3.Szórakoztatja a sok vizuális trükk 4.Fenntartással fogadja 5.Közömbös Az üzenet gyakran „nem megy át”, a néző nem érti a reklám üzenetét.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.