Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Videó autoresponder és videó email feliratkozó űrlappal
Az üzleted motorja Kampány stratégia Készítette: Hugauf Árpád
2
1. lépés: tervezés Mi a célod? Ki a célcsoportod?
Üzenetek megírása, videók létrehozása „forgatókönyv” kísérő szöveg kapcsolódó linkek
3
2./1. lépés Feliratkozó (v. értékesítési) oldal létrehozása
Ideális megoldás: külön weboldal Megfelelő: egy weboldalon belül külön aloldalon Alkalmi esetekre: vMail+űrlap (kisebb kampányokra, szegmentálás, szűrés esetén…) Minta1 > (wowwe vmail rendszerével) Okot adni a feliratkozásra (pl. vmit adni cserébe) Alapvető tartalom: Főcím, Alcím Videó Űrlap 5-6 felsorolásszerű ütős előny, haszon Esetleg lejjebb szöveges kifejtés
4
2./2. lépés Űrlap beágyazása (+ köszönő oldal)
Minta2 > (Google Blogger-ével) Adatkezelési nyilatkozat Minta: minimum
5
3. lépés Kellékek: Köszönő oldal Ígért ajándék, kupon, ebook….stb.
Leiratkozási link Utalás, hogy honnan, miért kaptad meg az adatait Tájékoztatás: „erről az címről egy üzenet érkezik most…, tedd be a biztonságos küldők közé…stb.” „Ha nem jelenik meg a kép a leveleződben, akkor engedélyezd erről az címről érkező képek megjelenítését”
6
4. Lépés Tartalom megírása
Üzenetek megírása, feltöltése, programozása (időzítése) Videók, hátterek megalkotása, feltöltése Linkek beágyazása, ellenőrzése Lista, táblázat: legyen egy áttekinthető anyag a kavarodás elkerülése végett Korrektúra (bármely benn felejtett hiba többszörös erővel üt vissza)
7
5.lépés Tesztelés, tesztelés, tesztelés Kampány elindítása
Alkalmi üzenetek is küldhetők Ha hibáztál: nyugodtan ismerd el, előnyödre fordíthatod, Eleinte: „tesztelsz”, mondhatod Kérj véleményt, vond be a partnereket
8
6.lépés Adatkezelési nyilvántartásba vétel http://www.naih.hu/
Már online is intézhető, és ettől az évtől már sokkal szigorúbban veszik, elmúlt a „türelmi időszak”.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.