Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
REKLÁMTERVEZÉS 2.
2
kreatív módon megfogalmazott tartalom
REKLÁMTERVEZÉS MI – HO – KI -HO ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom CÉLCSOPORT (a lehetséges fogyasztók köre KAMPÁNY STRATÉGIA MÉDIA a tartalmat hordozó reklámeszköz
3
REKLÁMTERVEZÉS MIT? – HOL? – KINEK? termék üzenet reklám média
befogadó MIT? – HOL? – KINEK?
4
ÜZENET KREATÍV MÉDIA Pos. (USP) Szegm.Targ. Brief Médiamix
FORDÍTÁS „REKLÁMRA” FIGYELEMKELTÉS DICSÉRET (ÉRVELÉS) MEGKÜLÖNBÖZTETÉS
5
Helyzetelemzés Kreatív koncep
6
Helyzetelemzés Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány
7
Helyzetelemzés Marketingcélok Komm.célok Kreatív koncep Produkció
Média vásárlás Produkció Kampány
8
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok
Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány
9
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok
Kommun..strat. Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány
10
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.
ÜZENET Komm.strat. Kreatív strat. Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány
11
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.
Kreatív strat. Médiastratégia Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány
12
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.
Vállalati Brief ? ? ? ? ? Komm.célok Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Ügynökségi Brief Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány Költségterv
13
S.T.P. Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás
Helyzetelemzés Marketingcélok Vállalati brief MIT, KINEK ADUNK EL? Piackutatás, SWOT analízis, USP Marketingstrat. MI A CÉLUNK? * bevezetés * image növelés * forgalom növelés * részesedés növelés * versenytárs ellensúlyozása HOGYAN? S.T.P Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás
14
HOGYAN FORDÍTJUK LE? HOGYAN JUTTAJUK EL?
MI AZ ÜZENET? (MESSAGE) HOGYAN FORDÍTJUK LE? (ÖTLET, KREATÍV) HOGYAN JUTTAJUK EL? (ESZKÖZÖKRE BONTVA, integrálva) Komm.strat. Kreatív strat. Ügynökségi brief Média strat.
15
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.
Vállalati Brief Komm.célok Stratégiai tervező ? ? ? ? ? Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Ügynökségi Brief Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány Költségterv
16
v á l l a l a t i b r i e f A kampány neve A megbízás indoka Feladat meghatározás A vállalatról A termékről A piacról USP Konkurencia A fogyasztók motívumai Marketing célok Kommunikációs célok Üzenet lehetőségek Kötelező elemek Média szempontok BTL szempontok Ár Kampányidőszak Határidő
17
ü g y f é l b r i e f A kommunikációs helyzet A kommunikációs célok KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA célközönség KREATÍV STARTÉGIA Kreatív koncepció Szlogen, vezérmotívumok KREATÍV TERVEK Lebontás médiumokra A fogyasztók elérése A Kampány és elemei MÉDIA STRATÉGIA Média mix BTL szempontok Kivitelezés Kampányidőszak Ár (Referenciák)
18
Helyzetelemzés Kreatív strat. Marketingcélok ÜZENET Kreatív koncep Marketingstrat. Produkció Kampány Komm.célok Komm.strat. Médiastratégia
19
Helyzetelemzés Kreatív strat. Marketingcélok Kreatív koncep Marketingstrat. Produkció Kampány Komm.célok Komm.strat. Médiastratégia
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.