Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMiklós Katona Megváltozta több, mint 10 éve
1
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK film promóció Hogy építsünk film brandet blockbusterek nélkül? play Accion Larga
2
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK így! play Sergio Leone Season
3
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK mire jó a promó? néző szám növelés share szinten tartás megállítja az elvándorlást jó hatással van az audience flow-ra brand-t épít
4
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK néző szám növelés = bevétel növekedés néző szám növelés = bevétel növekedés
5
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK
7
„Az ötlettelen reklámok és az unalmas reklám szünetek okolhatók a nézők elveszítésével és nem az on air promók” „Széles körű kutatatásokra alapozva megállapítható, hogy az on air promókat a nézők hasznosnak és relevánsnak ítélik” - CARAT MEDIA US - CARAT MEDIA US play El Señor de los Anillos
8
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK promo reklám Program struktura Program struktura Reklám szünet Brand elemek navigáció
9
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet
10
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet
11
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet
12
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet
13
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet
14
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet
15
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet
16
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK …akkor a promó a bölcsek köve? nem!...de jó promók, okosan összeválogatva, megfelelően elhelyezve, a nézői szokásokat és preferenciákat figyelembe véve, átgondolt navigációval, egy szórakoztató reklám szünetben jelentősen csökkenti a nézők elvándorlását...
17
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK milyen a jó [film] promó? szórakoztató drámai érzelmeket ébresztő informatív play 392-Antena3-Pretty Chicken 489-Kinder 2734-Bravo-Booze Britain 2548-Sky-the Exorcist 2447-Make my day
18
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK mitől hatásos? kreatív ötlet koncepció vágás hang grafika play CSI back from holidaymovie showreel nr 22758-TNT Russia 2442-Super Sport-Bush 640-tv3 Mauth 555-SW
19
KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK köszönöm! play Rock is Hard
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.