Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK film promóció Hogy építsünk film brandet blockbusterek nélkül? play Accion.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK film promóció Hogy építsünk film brandet blockbusterek nélkül? play Accion."— Előadás másolata:

1 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK film promóció Hogy építsünk film brandet blockbusterek nélkül? play Accion Larga

2 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK így! play Sergio Leone Season

3 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK mire jó a promó? néző szám növelés share szinten tartás megállítja az elvándorlást jó hatással van az audience flow-ra brand-t épít

4 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK néző szám növelés = bevétel növekedés néző szám növelés = bevétel növekedés

5 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK

6

7 „Az ötlettelen reklámok és az unalmas reklám szünetek okolhatók a nézők elveszítésével és nem az on air promók” „Széles körű kutatatásokra alapozva megállapítható, hogy az on air promókat a nézők hasznosnak és relevánsnak ítélik” - CARAT MEDIA US - CARAT MEDIA US play El Señor de los Anillos

8 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK promo reklám Program struktura Program struktura Reklám szünet Brand elemek navigáció

9 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

10 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

11 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

12 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

13 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

14 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

15 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK reklám szünet

16 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK …akkor a promó a bölcsek köve? nem!...de jó promók, okosan összeválogatva, megfelelően elhelyezve, a nézői szokásokat és preferenciákat figyelembe véve, átgondolt navigációval, egy szórakoztató reklám szünetben jelentősen csökkenti a nézők elvándorlását...

17 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK milyen a jó [film] promó? szórakoztató drámai érzelmeket ébresztő informatív play 392-Antena3-Pretty Chicken 489-Kinder 2734-Bravo-Booze Britain 2548-Sky-the Exorcist 2447-Make my day

18 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK mitől hatásos? kreatív ötlet koncepció vágás hang grafika play CSI back from holidaymovie showreel nr 22758-TNT Russia 2442-Super Sport-Bush 640-tv3 Mauth 555-SW

19 KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK köszönöm! play Rock is Hard


Letölteni ppt "KRISTOF ATTILA – CREATIVE DIRECTOR EMERGING MARKETS -VIASAT BROADCASTING UK film promóció Hogy építsünk film brandet blockbusterek nélkül? play Accion."

Hasonló előadás


Google Hirdetések