Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

BCS Hungary Melis Zoltán ügyvezető igazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "BCS Hungary Melis Zoltán ügyvezető igazgató."— Előadás másolata:

1 BCS Hungary Melis Zoltán ügyvezető igazgató

2 Tartalom A BCS Hungary és a cégcsoport bemutatása
Műszaki megoldások bemutatása Mintapéldákon keresztül Megvalósult beruházások Vállalati felhasználók részére készült Mobil számítógépes rendszerek Beruházások mérete 1..10M közötti átlag 1 évnél rövidebb beruházás megtérülés Hogy el tudják helyezni a cég tevékenységét és a műszaki megoldások környezetét, ezért röviden bemutatom a cégcsoportot és tevékenységét

3 Együttműködő szervezetek
Az együttműködő szervezetek előnyeit mi is igyekszünk kihasználni Közös piaci fellépés a szállítókkal szemben IBCS Group #1 Zebra és Symbol vevő Összehangolt piaci megjelenés Nemzetközi ügyfélkörnél közös fellépés „Best practices” eszmecsere piaci viszonyok és trendek, szállítói taktikák Együttműködő szervezetekről lesz egy külön előadás, de a cégcsoporton belül mi is igyekszünk ennek előnyeit kihasználni

4 IBCS Csoport Egyedisáégünkabban rejlik, hogy Regionális jelentlét
Piaci ismertség és elismertség Komplett mobil megoldásokkal foglalkozunk, nem kereskedőcég vagyunk

5 Rendszerek Tevékenységünk
A rendszerek buburék jelenti a működőképesség lényegét. A megfogalmazott problémákra egy műszaki megoldást javaslunk, amelynek implementálását és későbbi üzemeltetését is mi végezzük. Ezért a szerepünk egyrészt tanácsadói, másrészt rendszerintegrátori, harmadrészt üzemeltetői.

6 Alkalmazási területek
Nem a referenciák halma a lényeges, hanem az, hogy a gazdaság mennyire szerteágazó területein működtetnek mobil vállalati rendszereket. Ipar Szállítmányozás Kereskedelem

7 Műszaki megoldások A mobil vállalati megoldások hozadéka
Munkatársak termelékenysége nő Kevesebb adminisztráció, kisebb leállási idő Kevesebb tévesztés, rövidebb folyamat ciklusok Működési hatékonyság növekedés Nagyobb sebesség, kiválóbb minőség Nagyobb árbevétel és ügyfél elégedettség A munkavégzés helyén és pillanatában adatok rögzítése, információ elérésére bárhol, bármikor Mintapéldákon keresztül mutatjuk be a beruházás megtérülése szempontjából

8 Clarion Hungary Terület: Gyártásellenőrzés Megoldandó problémák:
50-60 alkatrésztár, amely tekercsekben érkezik 10 jegyű azonosító alapján szemmel történt a kiválasztás és betárolás qz alkatrész adagolóba hibás alkatrész került alkalmanként a „tölténytárba” Selejtett gyártott a gép nagy sebességgel Nem volt kontroll afelett, hogy ki és mikor hibázott Költség kb. €25,000/év ami kimutatható volt Megoldás: Mobil adatgyűjtőn kapják a gyártási utasítást A feltett alkatrészek rögzítése vonalkóddal Nem is gondolnánk, hogy a gyártás ellenőrzésben mennyi tartalék, mennyi hatékonyság növelési lehetőség rejlik.

9 A megoldás hatására Elértük, hogy a hibás beültetések megszűntek
€25,000 Euro megtakarítás €16,000 beruházás – 8 hónapos megtérülés Elektronikusan naplózott lett minden munka Felelősség egyértelmű, dolgozók munkája látszik Plusz havi 3 nap költségmegtakarítás csak az adminisztráción Legalább €5,000 / év további megtakarítás A dolgozók megbíznak a rendszerben A vevői bizalom erősödött (nem számszerű adat) További kiterjesztés - raktári alapanyag kiadás Olyan problémákat tapasztaltunk, hogy …. Ennyibe került a cégnek A megoldás hatására azt értük el, hogy

10 Terület: Bizományosi raktárkészlet
Megoldandó problémák: Saját tulajdonban lévő raktárkészlet bizományosi elhelyezése egészségügyi intézményekben 300 féle gyógyászati termék egyenként több gyártási szám (sarzs vagy LOT szám) termékenként eltérő lejárati idő Jogszabály írja elő ezeknek a termékeknek a lejárati idő szerinti követését, azaz leltározását és a lejárt termékek visszahívását Papír alapon készítették a leltárt, ami faxon került át a központba, és ott újragépelték az adatokat Utánrendelés cikkszám és lejárat szerint csak pontos készlet ismeretében lehetséges Nem is gondolnánk, hogy a gyártás ellenőrzésben mennyi tartalék, mennyi hatékonyság növelési lehetőség rejlik.

11 Megtakarítás és hatékonyságnövelés
Megoldás: Leltárfelvétel a helyszínen Jegyzőkönyv nyomtatás a helyszínen Visszahívás és utánrendelés dokumentum nyomtatása a helyszínen Megtakarítás és hatékonyságnövelés Leghosszabb lejárati időre optimalizált készlet Minimalizált lejárt idejű termék készlet ERP-be automatikus leltár betöltés A készletellenőrzésről külön hallunk majd részletes előadást, mi egy alkalmazáson keresztül mutatjuk be ennek előnyeit Olyan gondokat okoz a nem megfelelő készletellenőrzés, hogy……….. Ez mibe kerül a cégnek, és a megoldással milyen előnyhöz és megtakarításhoz jut

12 Megtérülés Mérhető és nem mérhető költségmegtakarítási és hatékonyságnövekedési mutatók €10,000 Eurós beruházás Megtakarítás €20…40,000 az első évben Megtérülési idő 3-6 hónap volt

13 Hödlmayr Hungária Alkalmazás: Szállítmányozás Megoldandó problémák:
Autók vagonokban érkeznek Minőségi átvétel történik már a vagonokban Papír alapú adatbevitel hibás és lassan került be a rendszerbe A javító munkahely munkáit késve kezdték el tervezni Esetleges alkatrész megrendelés késett emiatt Kész autók kiadása és követése bizonytalan Ahol nem autóátvételről van szó, hanem másról, ott is használható a megoldás, mivel….

14 Egyedi fejlesztésű + Mobil RF adatgyűjtő Megoldás?
Testre szabott megoldások előnyei és hátrányai. Nem külön fejlesztés, hanem egyedi paraméterezésről van szó, ami a sajátos problémákat kezeli a cégben. Mi volt az egyedi a Höldmayr-nél, mondjuk el!

15 Megtérülés A számszerűsíthető mutatók 1 éves megtérülést mutattak,ezen felül eredmény, hogy a növekvő forgalom létszámbővítés nélkül elvégezhető a minőségi kifogások kezelése vevői elégedettséget hozott Kinek a felelőssége, hogy sérülés menetesen érkezzen az autó. Honnan jön a hiba eredete, felelősség, és mi lesz a továbbadott autóval.

16 Drogerie Markt Alkalmazás: Kiszállítás ellenőrzés
Megoldandó problémák: Másnapi kiszállítások listája beérkezett elektronikusan, melyet papírra nyomtattak Boltonként és teherautónként (túrajárat) megtörténik az összekészítés ez alapján Kiszállítás során mégis eltérések voltak Nem annyit vitt, amennyit kellett volna Rendelték, de nem vitte, vagy nem rendelték, de kapta Ismeretlen vagy rosszul címkézett termék Jelentős költség a visszáruzás miatt

17 Megoldás Megoldás: Megtérülés:
Mobil adatgyűjtővel tételes ellenőrzés a kikészített termékekre Elektronikus feldolgozás után eltérés lista készítése Darabszám vagy cikkszám problémák Megtérülés: Megszűntek a hibás kiszállítások és reklamációk – vevőelégedettség nőtt Gyorsult a munkafolyamat 200%-ra Becslésünk alapján 3 hónapos ROI

18 Statisztikai adatgyűjtés
Európai Uniós és hazai jogszabályok Statisztikai adatgyűjtés Háztartások szokásai Külföldiek magyarországi szokásai Klasszikusan papírral és ceruzával Utólagos adatrögzítés €10e/év költség 70-80 kérdezőre utófeldolgozó jut € e/év feldolgozási költség Mobil beruházás ROI = 1 év

19 Összefoglalás A BCS Hungary és az IBCS Group mobil vállalati megoldásokat ad Beruházás megtérülése az elsődleges szempont Költségcsökkentés, hatékonyságnövelés Gyártás, szállítmányozás, kis és nagykereskedelem területén egyaránt Kiaknázatlan lehetőségek a legtöbb vállalatnál

20 Melis Zoltán Ügyvezető igazgató Melis.Zoltan@bcs.hu
A felsorolt műszaki megoldások többek jóval, mint logisztika Amennyiben nincs kérdés, a kollégám itt van a szünetben, és át tudjuk beszélni a kérdéseket egy kávé mellett. Névjegykártyát le lehet adni a kollégának, (Vadas Gyuri), aki a kérdéseket megválaszolja. Ne egy hostessz kezébe kerüljön. Céges anyagot ha tudok, vigyek magammal.


Letölteni ppt "BCS Hungary Melis Zoltán ügyvezető igazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések