Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Az interaktív tábla használatának lehetőségei
SNI (speciális nevelési igényű) gyerekeknél az alsó és felső évfolyamokon PRIZMA Általános Iskola és Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény 1134 Budapest, Váci út 57. Tel./Fax: , Web: OM
2
Az iskola bemutatása Iskolánkban olyan gyermekek, akiknél a Szakértői Bizottságok a komplex gyógypedagógiai-, pszichológiai-, orvosi vizsgálatok során értelmi sérülést állapítanak meg, s feltehetően megfelelő speciális gyógypedagógiai támogató segítség nélkül a többségi iskolákban, nem lennének képesek a többiekkel való együtt haladásra. Intézményünk 1-8. osztályaiban történik a sajátos nevelési igényű, tanulásban akadályozott gyermekek nevelése-oktatása. Párhuzamos osztályaink nincsenek, az átlagos osztálylétszám nem haladja meg a 10 főt. A heterogén összetételű tanulói csoportok szükségessé, a kis osztálylétszámok, valamint gyógypedagógus kollégáink szaktudása és elkötelezettsége lehetővé teszik kooperatív ismeretelsajátítási technikák alkalmazásával a sajátélményeken és gyakorlati tevékenységen alapuló, differenciáló, individualizált fejlesztést. A guruló iskolaotthonos rendszernek köszönhetően az egész napot végigkíséri ez a folyamat.
3
Játszóház 1-2. program bemutatása
A program nagyon jól használható óvodás- és iskoláskorú gyermekek fejlesztésére és segítségével a tanulók elsajátítják az interaktív tábla alapszintű kezelését is. Az alábbi területeken nyújt segítséget játékos feladatokkal: figyelemkoncentráció, memória fejlesztése formaegyeztetés, rész-egész viszony felismerése analízis-szintézis szókincsfejlesztés auditív figyelem és memória fejlesztése számfogalom kialakítása stb. Az alábbi diákon képernyőfotókat láthatunk a különböző feladatokról
13
Felső tagozaton a táblahasználatot segítő internetes oldalak
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.