Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaImre Bogdán Megváltozta több, mint 10 éve
3
MUTA TÓ 2005.2006.2007.2008.2009. 2010. Nem támog atott álláshe lyek száma 58918139731240471832
4
MUTATÓ2005.2006.2007.2008.2009.2010. Aktív eszköz támogatásban kikerültek száma 126288246186211348 Akt.e.t.-ból három hónap múlva a nem visszakerültek száma 94188159140124226 Akt.e.t.-ból három hónap múlva a nem visszakerültek aránya 74,60%65,28%64,63%75,3%58,80%64,94%
5
A munkaügyi központnak a gazdaságra nincs ráhatása, az ügyfelek jelentős része önállóan helyezkedik el, a bejelentett álláshelyek száma alacsony. A kérdés, hogy akkor mit tesz a munkaügyi központ, mit tudhat be eredményének?
6
MUTATÓ2005.2006.2007.2008.2009.2010. Az éves beáramlás --- 477752597705 Az éves beáramlásból szolgáltatást kapott --- 125919156580 Az éves beáramlásból szolgáltatást kapott aránya --- 26,35%36,41%85,39% Kikerültek száma--- 334437035050 kikerültekből szolgáltatást kapott --- 70011614196 Kikerültekből szolgáltatást kapott aránya --- 20,93%31,35%83,08% Benmaradottak--- 143315562655 Bennmaradottakb ól szolgáltatást kapott --- 5917542384 Bennmaradottakb ól szolgáltatást kapott aránya --- 41,24%48,45%89,79%
7
A nyilvántartott álláskeresők éves érintett létszáma Összes foglalkoztatot tá válók száma Összes foglalkoztatot tá válók aránya (%) Támogatás nélkül foglalkoztatot tá válók száma Támogatás nélkül foglalkoztatot tá válók aránya (%) BAROSS11720389033,19316527,01 X KIRENDELTSÉG 7635267034,97225029,47 RÉGIÓ1986696782334,145544127,91
8
Regisztrált álláskeresők száma zárónapon Budapest, Baross utcai Kirendeltség Kirendeltség férfiak25291491 nők29261597 Nem54553088 <= 12 hónapja folyamatosan nyilvántartott 39492577 > 12 hónapja folyamatosan nyilvántartott 1506 27,6% 511 16,54% Folyamatos regisztráció hossza 54553088
9
Regisztrált álláskeresők száma zárónapon Budapest, Baross utcai Kirendeltség Kirendeltség álláskeresési járadék 1467 26,89% 1316 42,61% Rendelkezésre állási támogatás 1412222 ellátás nélkül 1951 35,76% 1037 33,58% Ellátás54553088 ált. iskolai végz. nélkül 293 5,37% 23 0,74% általános iskola 2100 38,48% 916 29,66% szakiskola 130 2,38% 56 1,81% szakmunkásképző 1033 18,93% 497 16,09% gimnázium 894 16,38% 765 24,77% szakközépiskola 853 15,63% 662 21,43% technikum145 2,65% 164 5,31%
10
A támogatás nélkül elhelyezkedettek száma, aránya mellett a szolgáltatásban részesülők száma is jelentősen növekedett. Belső és külső szolgáltatások A kettő közötti összefüggésben kell keresni a munkaügyi központ, jelen esetben kirendeltségünk tevékenységét, s annak mennyiségét, minőségét, valamint eredményességét.
11
A kezdetek – hatósági tevékenységek Kirendeltségünk az elmúlt 5 év távlatából Kirendeltségünk jelene és jövője
12
Preventív, szinten tartó és fejlesztő Fő célcsoportok: új belépők, támogatásból kikerültek, tartós álláskeresők
13
Reintegráló csoportos foglalkozás, újraorientáló csoportos foglalkozás, Motivációs csoportos foglalkozás, Kulcsképesség-fejlesztő csoportos foglalkozás, Álláskeresési technikák oktatása csoportos foglalkozás
14
Egyéni tanácsadások, Mentori szolgáltatás, Pszichológiai tanácsadás, Álláskereső klub Külső partnerek szolgáltatásai Roma foglalkoztatást szervező
15
Magdolna Negyed program vállalkozóvá válás támogatása /KIÚT program Új Híd Munkaerő- Közvetítő Nonprofit Kft TÁMOP 5.3.1. „alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők részére” TÁMOP 2.2.2. – FH pályaorientációs tanácsadás Álláskereső Klub – családsegítő munkatársak működtetésével, prevenciós jelleggel is Szociális Információs Pont Ingyenes vállalkozási és pénzügyi tanácsadás állásügynökök
16
állásbörzék tavaszi/őszi rehabilitációs állásbörze és információs napok képzési és karriernapok Projektvásár Roma Esélyegyenlőségi Kerekasztal
17
Az eddig jól ismert programjaink és külső partnereink szolgáltatásai mellett Munkáltatói kapcsolattartás fejlesztése Szolgáltatások szélesítése Minibörzék havi rendszerességgel
18
Álláskeresési Információs Napok (ÁKI nap) előadást hallgathatnak álláskeresésről, munkajogi, EURES tanácsadást, valamint partnerszervezeteink bemutatkozását, programjaik ismertetését biztosítjuk második részében pedig minden alkalommal egy minibörze kerül megrendezésre az éppen aktuális állásajánlatot kínáló munkáltatók (2-5) részvételével egész napos kihelyezett kirendeltségi információs pontot
19
Az ÁFSZ keretében végzett és a szervezetei által vásárolt munkaerő-piaci szolgáltatásoknál a szolgáltatásokat igénybe vevők létszámának, létszámösszetételének és az egyénre ráfordított együttes időtartamnak, fajlagos költségnek, valamint a szolgáltatások pozitív hatásainak a vizsgálatát tartjuk elsősorban fontosnak. (Eddig csak elvétve fordultak elő ilyen jellegű vizsgálatok.)
20
A meglévő eszközök maximális ki- és felhasználása Sikereink közösek A közös cél érdekében példaértékű, a kirendeltség és a külső szolgáltató szervezetek összehangolt munkája, együttműködése Együttes munkával a statisztikai adatokból is látható az eredményesség
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.