Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDiána Magyarné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Szabadidő szervezés! IGEN!
2
6 ISKOLÁBAN? IGEN!?
3
Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán kívüli foglalkozások, programok előkészítése, szervezése - a pedagógiai programhoz nem kapcsolódó szabadidős tevékenységek előkészítése, szervezése - a társiskolák hazai és nemzetközi kapcsolatainak segítése - terepfeladatok, megbízás szerint - a gyermek és ifjúságvédelmi munkatárs támogatása - pályázatfigyelés, írás - DÖK vezetőkkel kapcsolattartás, munkájuk segítése - kapcsolattartás a tagiskolákkal, és a társintézményekkel, az MFPI-vel, a Klik-kel, stb.
4
• A tagiskolákkal kiépített jó viszony • Bizalommal fordultak hozzám • Iskolai és külsős programok szervezését tudtuk együtt végezni • Az információ áramlás és a kapcsolattartás megfelelő • Valamiben mindenhol tudtam segíteni, részt venni Sikerek
5
Kudarcok • A saját ötletekből nem mindent tudtam megvalósítani • Sehová sem tartozás érzése • Motivációs nehézségek „kívülállóként”
6
MEGOLDÁSOK - Új, más kommunikációs csatornák - Önálló, naprakész információs felület - Aktívabb DÖK, MK-i részvétel - Konkrétabb feladatmeghatározás
7
Megvalósult, sikeres programok •Iskolákon belüli: •Kulturális (kiállítás, versmondó versenyek, tehetség kutatók, pályázat, stb. ) •Szakmai •Egyéb •Iskolán kívüli: •Kulturális (tehetség kutató) •Sport •Egyéb
8
Tanulság „Nem ismerem a sikerhez vezető utat, de kudarchoz vezet ha mindenkinek próbálsz megfelelni…” (Bing Crosby)
9
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.