Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIstván Pásztor Megváltozta több, mint 10 éve
2
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, 2012.01.01-02.21. 2 105 %-kal magasabb a 15 és 29 év közötti korosztály, 18 %-kal magasabb az ABC vásárlóerővel rendelkezők aránya a Total TV piac nézői összetételéhez viszonyítva.* 105% 18%
3
3 Csak a zene számít! A csatorna zenei kínálatát tematikus sávok színesítik. A hétköznaponként kétszer jelentkező New Hits válogatásban a világ popzenei élvonalának legfrissebb klipjeiből adunk körképet, amely egy lépéssel a zenei divat előtt járva a jövő slágereibe ad betekintést. Hétvégén a Top 20 című zenés visszaszámlálást láthatják a nézők a mértékadó európai slágerlisták vezető klipjeinek közreműködésével. A péntek és szombat este jelentkező Club Mix zenei kínálatát a napjainkban reneszánszát élő elektronikus pop- és clubzene adja. A hétvégi bulikra készülődés alatt így kedvenc slágereikkel hangolódhatnak az esti szórakozásra a dance/house/elektro muzsikák kedvelői. A tervek szerint idén az esti műsorsávban rock-, alternatív és hip hop/r’n’b műsorok is indulnak, amelyben az említett stílusok rajongóinak kedvencei, valamint egy Mega Hits válogatás hallhatóak egy órában, az elmúlt évek listavezető dallamaival.
4
4 Non stop zene A 4-től 23 óráig tartó, tematikus sávokkal tarkított nonstop zenei kínálat 80%-át nyugat-európai és amerikai előadók, 20%-át pedig közép-kelet európai sztárok klipjei adják. A Musicmix több ezer klipből álló zenei adatbázis garantálja a folyamatos ismétlésektől mentes, minőségi szórakoztatást. A kábelen és műholdon elérhető adás Magyarország, Románia, Csehország és Szlovákia területén 4,5 millió háztartásban érhető el (ebből 1,5 millió Magyarországon).
5
5 Weboldal: http://www.musicmixtv.tv/hun/http://www.musicmixtv.tv/hun/
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.