Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Eurosport Média ajánlat 2010.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Eurosport Média ajánlat 2010."— Előadás másolata:

1 Eurosport Média ajánlat 2010

2 Az Eurosport Csoport Európa vezető sport multimédia platformja
Az Eurosport Európa élenjáró sportcsatornája (EMS felmérés) 59 európai országban 114 millió otthonba jut el Napi 22 millió néző Európában 20 nyelven sugározza műsorait, a nézők 95%-ban anyanyelvükön követhetik az eseményeket EMS és TGI felmérések szerint az Eurosport a legerősebb pán-európai csatorna Az Eurosport nézettsége 40%-kal emelkedett az elmúlt 6 évben

3 Eurosport.com – Európa első számú sportoldala
Egyedülálló pán-európai média platform anyanyelvű honlapokkal Átfogó média platform 18 verzióban - 9 portál és további 9 honlap Az Eurosport összes honlapja elérhető a fő weblapról, a 7 millió egyedi látogató havonta % -os nézettség növekedés az elmúlt 12 hónapban Diverzifikált, aktív és hűséges látogatók Erős jelenlét Európába Az Eurosport online az első számú pán-európai weblap megelőzve az MTV-t és a CNN-t Source: comScore 2008

4 Source: comScore April 2008
Eurosport online, az első számú sport weblap Az Eurosport online az első számú sport portál Európában, megelőzve a BBC Sportot és a Sky Sport-ot Unique Users (Million) Source: comScore April 2008

5 Az Eurosport több hűséges látogatót ér el, mint a többi sporttémájú honlap
Az Eurosport online látogatottsága: A látogatók alkalmanként átlagosan 8 percet töltenek a honlapon LOW TRAFFIC HIGH TRAFFIC 8’ Gazzetta Eurosport Network INVOLVEMENT HIGH INVOLVEMENT HIGH Marca Sites Time spent per visit BBC Sports 4’ INVOLVEMENT LOW INVOLVEMENT LOW Premium TV SkySports L’Equipe Sport1 Online 0’ 3,500 7,000 LOW TRAFFIC HIGH TRAFFIC Unique Visitors (000) Source: comScore April 2008

6 Az Eurosport Magyarországon
Nemzetközi sportcsatorna magyar kommentárral Az Eurosport csatorna jelenleg 2,7 millió háztartásban fogható Magyarországon Az Eurosport a magyar háztartások 69%-ban elérhető Az Eurosport a legismertebb sportcsatorna a magyar sportcsatornák között Az Eurosport jelenleg a vezető sportcsatorna Magyarországon Átlagosan 13,774 néző nézi az Eurosportot percenként Csúcs: több mint 68,000 néző Forrás: Eurodata, GFK, Hyperworld marketing

7 Az Eurosport magyar nyelvű honlapja
Az Eurosport legdinamikusabban fejlődő helyi honlapja a 9 közül a magyar Magyar közönségre szabott, független weblap, amely a nemzetközi Eurosport arculathoz illeszkedik Közvetlenül elérhető a honlapról A hét minden napján, 24 órában friss híreket és eredményeket szolgáltat Jól definiálható célközönség Bannerek elhelyezésének lehetősége a honlapon bizonyos sportesemények alatt, a még pontosabb célközönség elérésének érdekében Fejlődő weblap, elérhető hirdetési árak, rugalmas hozzáállás Source: Cyberestat

8 Az Eurosport magyar nyelvű honlapja
Az Eurosport.hu az elmúlt 11 hónapban kiemelkedő nézettséget produkált: + 30% oldalletöltés a 2007.év végi eredményeihez viszonyítva + 31% látogatottság az elmúlt fél évhez viszonyítva Az Eurosport.hu látogatottsága és forgalma több mint MEGKÉTSZEREZŐDÖTT egy év alatt Átlagos látogatottsági adatok: Átlag havi látogatottság: 80,766 fő (a év január-november eredményein alapulva) Oldalletöltési adatok: Átlag : 318,172 PV/hét (a év január-november eredményein alapulva)

9 Hirdetési lehetőségek a magyar honlapon
Banner elhelyezése a honlap tetején (szalagbanner) Lehetséges méretek: Standard szalagbanner (468X60): 15 KB max Mega szalagbanner (728X90): 25KB max A bannerek rotálódhatnak a honlapon Banner elhelyezése az Eurosport fórumán - Mega szalagbanner (728X90): 25KB max - Oldal banner ( 120X360)

10 Az Eurosport magyar nyelvű blogjai
Banner elhelyezése a blogok főoldalán Lehetséges méretek: 728x90 pixel (szalagbanner) méretű hirdetés 310x250 pixel (billboard) méretű hirdetés 160x290 pixel (skybox) méretű hirdetés A célcsoport pontosabb elérése érdekében a bannerek sporteseményekhez rendelhetők

11 Hirdetési árak Az árak a látogatottság függvényében kerültek megállapításra – garantált eredmények, mérhető hatékonyság Banner elhelyezése a honlap felső részén – fő lap Standard banner: 5000 Ft/ 1000 AV Mega banner: 7000 Ft/ 1000 AV Bizonyos eseményekhez rendelt bannerekre vonatkozó ajánlataink egyedi megbeszélés alapján kerülnek meghatározásra

12 Superbike sms játék Az Eurosport rendszeresen szervez tudás alapú sms-játékokat a főbb sport események alatt – Superbike VB, Tour de France, Olimpia, Roland Garros,Premier League mérkőzések Az sms-játékok célja a csatorna és a magyar honlap népszerűsítése, továbbá a sportismereti tájékozottság elősegítése Az sms-játék egy tudás alapú játék A játék során a résztvevőknek az adásban elhangzott és a magyar nyelvű honlapon feltüntetett kérdéseket kell helyesen megválaszolniuk Az Eurosport nézői egy emelt díjas sms elküldésével vehetnek részt a játékban Azon résztvevők, akik a lehető legrövidebb időn belül a legtöbb helyes választ adják, nyerik meg a szponzorok által felajánlott nyereményeket Az sms játék szabályzata a szponzorok által felajánlott díjak alapján kerül megállapításra

13 Superbike sms-játék További részletek
A motorsport az egyik legnépszerűbb sport Magyarországon, így széles közönséget vonz kortól és nemtől függetlenül Az Eurosport futamonként közel 3 órában élőben sugározza a superbike és supersport versenyeket. Superbike Világbajnokság (2010. március 1- október 25.) Supersport Világbajnokság (2010. március 1- október 25.) A 2010.évi Superbike sms-játékot a fent említett világbajnokság alatt szervezzük, összesen 12 nap 24 futamán keresztül

14 Superbike sms-játék – szponzori ajánlat
Az Eurosport nyereményfelajánló szponzorokat/támogatókat keres tudás alapú sms-játékához A szponzorációért cserébe egyedülálló médiajánlatot kínálunk: Élő adásban: a kommentátorok által történő promóció Online promóció: megjelenés az Eurosport magyar nyelvű honlapján illetve az Eurosport fórumán és blogján Nyomtatott és online médiában való megjelenés: a játék körüli marketingkommunikáció során történő megjelenés Egyedülálló ajánlat: az Eurosport csatornán hirdetni kizárólag pán-európai alapon lehet, melynek költsége igen magas. Ugyanakkor a játék során a szponzor neve megemlítésre kerül az Eurosporton az élő superbike közvetítések alatt: Eléri az összes magyar nézőt Erősíti a cég pozitív megítélését a sporteseményekhez kapcsolódva Költséghatékonyabb, mint a hirdetés

15 Superbike sms-játék – szponzori ajánlat
Az Eurosport ajánlata: ÉLŐ adásban való megjelenés ÉLŐ adásban történő megemlítés a kommentátorok által, mint a játék főszponzora: napi két alkalommal a futamok során – összesen 24 alkalommal! Online megjelenés Szalag banner elhelyezése az Eurosport magyar nyelvű honlapján a Superbike és supersport futamok hétvégéin (összesen 12 napon keresztül), linkkel a szponzor honlapjára Szalagbanner elhelyezése a motorsport cikkek fölé illetve a fórumon A játék leírásban „fő szponzorként” való megjelenés Nyomtatott és online média Az sms-játék marketing kommunikációja során történő megjelenés Szponzori felajánlás: Legalább Ft értékben történő felajánlás az Eurosport sms-játékához kapcsolódva A játékot hirdető Eurosport banner elhelyezése a szponzor honlapján A nyeremények nyertesekhez való eljuttatása és az ezzel kapcsolatban felmerülő költségek vállalása

16 Nézettségi adatok 2008

17 Nézettségi adatok 2008


Letölteni ppt "Eurosport Média ajánlat 2010."

Hasonló előadás


Google Hirdetések