Download presentation
Презентация загружается. Пожалуйста, подождите
PublishDóra Kissné Modified több, mint 10 éve
1
Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula gyula.papp@gmail.com CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő
2
Miről lesz szó? 1.Értékelési formák 2.Értékelhető modulok 3.Intézményi stratégia – avagy miben segíthet az adminisztrátor 4.Az értékelési napló használata 5.Alternatív értékelési módok MoodleMoot 2012 – Gödöllő
3
Miről nem lesz szó? 1.Tanulásszervező eszközök 2.Feltételes elérhetőség 3.Teljesítés nyomon követése MoodleMoot 2012 – Gödöllő
4
Értékelési formák • Pontozás • Skálák • Szöveges értékelés • Kompetencia alapú értékelés (kritériumok) • Portfólió alapú értékelés • Rubrika • Marking guide MoodleMoot 2012 – Gödöllő
5
Fokozatok • Csak a tanár értékel • A diák véleményez • A diák részt vesz az értékelésben • Önértékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő
6
Mit biztosít ehhez a Moodle? • Feladat • Adatbázis • Fogalomtár • Műhely • Portfólió • ÉRTÉKELŐNAPLÓ MoodleMoot 2012 – Gödöllő
7
Pontozás • Miért ne osztályozzunk? • Hány pontos legyen a feladat? • Mit ér egy pontszám? súlyozás • Mi számít bele a minősítésbe? Kategóriarendszer • Menedzseljük a pontokat! • Tanár úr, ez hányas lenne? MoodleMoot 2012 – Gödöllő
8
Kompetencia alapú értékelés EREDMÉNYEK/ KRITÉRIUMOK • Kritériumok, kompetenciák, célok kezelése – Globális – Lokális 1.Skálák létrehozása 2.Kompetenciák létrehozása 3.Skála kompetenciához rendelése 4.Értékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő
9
Kompetencia alapú értékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő
10
Portfólió alapú értékelés • Hol dolgozzunk? • Hol értékeljünk? • „Átjárhatóság” MAHOODLE • Hogyan értékeljünk? • És… MoodleMoot 2012 – Gödöllő
11
Rubrika • A részletes pontozás előzményei: – Feladat small hack – szempontokhoz kötött pontok – Műhely – szempontrendszer használata, rubrika • Feltételek és szintek definiálása • Az értékelés módja • Hol használhatom? MoodleMoot 2012 – Gödöllő
12
Rubrika MoodleMoot 2012 – Gödöllő
13
Rubrika MoodleMoot 2012 – Gödöllő
14
Osztályozási útmutató • Szempontok, feltételek, kritériumok • Leírás külön a tanulónak • Külön a tanárnak • Nincsenek szintek • Gyakori megjegyzések – ez meg mire jó? • Hogyan használjuk? MoodleMoot 2012 – Gödöllő
15
Osztályozási útmutató MoodleMoot 2012 – Gödöllő
16
Mit lát a tanuló? MoodleMoot 2012 – Gödöllő
17
Köszönöm a figyelmüket! Papp Gyula (gyula.papp@gmail.com) CONSEDU BT.
18
Kérdések
19
Hogyan lehetünk hatékonyabbak? • saasdasd
Similar presentations
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.