Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaHanna Hegedűsné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Nehéz ügyfél-e a fiatalkorú?
2
Fegyelmi eljárások Elhúzódhat Kérdéses a hatékonysága Büntet Tanult tehetetlenség „Alternatív költsége van” Elkerülés Nem oldódik meg a konfliktus A probléma megmarad Esetleg tovább súlyosbodik Erőforrásokat emészt fel Időt pazarolunk vele
3
Önkéntes folyamat A felek maguk oldják meg a konfliktust Harmadik fél segíti őket a mindenki számára elfogadható megoldás megtalálásában A mediátor feladata a folyamat irányítása és a felek segítése
4
A vádakat szükségletekké, érdekekké fogalmazza át. Egymás legyőzése helyett az érdekek kerülnek előtérbe. Konstruktív kommunikációt alakít ki. Jövőre fókuszál. Bizalmat épít.
5
Információs alapú Kapcsolati alapú Értékalapú Strukturális alapú Érdekalapú Szituatív Szükséglet-alapú
6
Jelzés Vita Polarizáció Szegregáció Destrukció Kimerülés
7
Kommunikáció nehézségei Részvétel foka gyenge Együttműködés hiánya Empátiás készség hiánya
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.