Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A profitmaximalizálás és a Superbrands 2009. november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A profitmaximalizálás és a Superbrands 2009. november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök."— Előadás másolata:

1 A profitmaximalizálás és a Superbrands 2009. november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök

2 Jack Welch – sok évvel ezelőtt „Közeleg a vég, ha a vállalaton kívüli változások aránya meghaladja a vállalaton belüli változások arányát.”

3 Ma Szinte lehetetlen, PEDIG KÖTELEZŐ a külső változásokhoz való belső igazodás.

4 Módosulások a válság után Dolgozói fluktuáció vagy tehetségmegtartás? Profitabilitás vagy fenntartható profitabilitás? Vásárlói elégedettség vagy vásárlói élmény? 4

5 Cél, útvonalterv

6 A szolgáltatási profitláncolat működtetése Belső szolgáltatási minőség Dolgozói elégedetts ég A dolgozó termelékenysé ge Külső szolgáltatási érték Ügyfél- elégedettség Ügyfélhűség Bevétel- növekedé s A dolgozó megtartása Haszon

7 MEGVÁLASZOLANDÓ KÉRDÉSÜNK: Miként növelhető a belső szolgáltatási minőség, valamint a külső szolgáltatási érték a Superbrands elismerés segítségével?

8 A szolgáltatási profitláncolat működtetése Belső szolgáltatási minőség Dolgozói elégedetts ég A dolgozó termelékenysé ge Külső szolgáltatási érték Ügyfél- elégedettség Ügyfélhűség Bevétel- növekedé s A dolgozó megtartása Haszon

9 A Díjat használjuk a profitnövelés elősegítésére Philip Kotler: „A marketingterv egy dollár profitot sem képes teremteni, ha nem valósul meg.”

10 A Superbrands kommunikálása a dolgozók felé •Megadni a módját! •Elismerés, motiválás. •Legyenek rá büszkék! •A Díj hasznának (nem csupán a jellemzőinek) a bemutatása.

11 A haszon bemutatásának ereje Jellemzők? Alacsony befolyás Hogyan segíthet, illetve hogyan használható? Közepes befolyás Milyen problémát hogy old meg? Nagyon magas befolyás TulajdonságokElőnyökHaszon

12 Sok a teendő a lánc további részein -gazdasági válság -bizalomválság -mindent bevállaló versenytársak

13

14 A szolgáltatási profitláncolat működtetése Belső szolgáltatási minőség Dolgozói elégedetts ég A dolgozó termelékenysé ge Külső szolgáltatási érték Ügyfél- elégedettség Ügyfélhűség Bevétel- növekedé s A dolgozó megtartása Haszon

15 Külső szolgáltatási érték A vállalat relatív piaci teljesítményének bemutatása azon tényezők tekintetében, amelyek a legjobban számítanak a vásárlóknak. Ezek: •Relatív fontosság •Relatív teljesítmény Haszon Külső szolgáltatási érték Ügyfélelégedettsé g Ügyfélhűség Bevétel- növekedés

16 Ügyfélelégedettség Az itt összegzett információk megmutatják a jelenlegi teljesítményi szinttel való ügyfélelégedettséget. Haszon Külső szolgáltatási érték Ügyfél- elégedettség Ügyfélhűség Bevétel- növekedés

17 Az ügyfélelégedettség ügyfélhűséggé való konvertálása Külső szolgáltatási érték Bevétel- növekedés Haszon Ügyfél- elégedettsé g Ügyfélhűség

18 A DÍJAT ITT IS HASZNÁLJUK A PROFITNÖVELÉS INDIREKT ELŐSEGÍTÉSÉRE!

19 SZEGMENTÁLÁS •Cél (ügyfélmegtartás, ügyfélszerzés, ügyfél-visszaszerzés, stb.) •Ügyféltípus •Időzítés •Tartalom •Üzenetküldő •Stb.

20 A Díj hatása a partnerségi viszonyra Partner Vásárlás magas Stratégiai fontosság alacsonymagas A helyettesítés nehézségei

21 A márkamenedzselés...... a felső szintű menedzsment felelőssége.

22 A Superbrands díjban rejlő előnyök hasznosítása hasonlóképpen.

23 A Díj......a korábbi munka rangos elismerése. A Díj méltó hasznosítása az újabb sikerek elérésének egyik különleges eszköze!

24 És ebben nincs semmi mágia…

25

26 ... csak odafigyelés, tudatos kommunikáció. HOGY A DÍJ MINÉL TÖBB PROFITOT TERMELHESSEN!

27 Köszönöm a megtisztelő figyelmet!


Letölteni ppt "A profitmaximalizálás és a Superbrands 2009. november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök."

Hasonló előadás


Google Hirdetések