Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
TANULÓSZOBA FÉLÉVI BESZÁMOLÓ
2012/13
2
Személyi feltételek: I. csoport: II. csoport: Tanárok:
Kóty Antalné – tanító, pedagógia szakos tanár (H., K., Sz., Cs,.), Brindza Erika – német szakos tanár (K.), Fábry Tímea – német szakos tanár (P.) Krammné H. Mária – német szakos tanár (P.), Szűcs Sándor – mérnöktanár (H., Sz., Cs.) Tanulók: induló létszám: 21 fő jelenlegi létszám: 21 fő induló létszám: 16 fő jelenlegi létszám: 23 fő Megoszlás: 5. a 4 fő Megoszlás: 6. b 7 fő 5. b fő d 8 fő 5. c fő e 2 fő 7. c 3 fő 8. c 2 fő 8. k 1 fő A munkaközösség személyi összetételében változás következett be, a második félévtől Szuna Attila a munkaközösségünk tagja, szerda és csütörtökön óra között vezeti a foglalkozásokat.
3
Fő feladatok a tanévben
A tanulók számára kiemelt cél a napi tanulási szokás, feladattudat kialakítása, a tanulásra való motiválás. Naponta tudatosítani kell a diákokban, hogy a szóbeli tanulnivaló is a házi feladat része. Fontos feladat ezen kívül a felzárkóztatás, a tanulmányi eredmények folyamatos javítása is. Fejleszteni kívánjuk tanulóink környezettudatos gondolkodását különböző tevékenységeken keresztül. Célunk, hogy a gyerekek felügyelet mellett töltsék el a délutánt, ahol a tanuláson kívül játékos kikapcsolódásban is részesülhetnek.
4
Erősségeink: Közel azonos követelményrendszer a munkaközösségen belül, és a szaktanárokkal. Folyamatos kapcsolattartás az osztályfőnökökkel, szaktanárokkal. Rendszeres és folyamatos tanulást irányító munka. Gyermek centrikus, lelkiismeretes munkavégzés. Napi gyakoriságú fejlesztés korrepetálás
5
Gyengeségeink: A néhány erősen magatartászavaros tanuló megfékezése elég sok gondot okoz, a fegyelmezett tanulás nem mindig valósul meg. A sok helyettesítés nehezítette a munkát. A tanulók heterogén csoportösszetétele A sok különóra miatt nem minden esetben készülnek el a házi feladatukkal.
6
Lehetőségeink: Az oktatási törvény változása.
Gyakorló feladatokból – feladatbank kialakítása. Tanulópár-rendszer kialakítása. A tudatos tanulás fortélyainak kialakítása. Tanulást segítő könyv, oktató program, oktató játékok beszerzése.
7
Veszélyek: Bizonytalanságok a törvényi szabályozók változása miatt.
Sok egyéni elfoglaltsága a tanulóknak. Magatartás zavaros diákok. Gyakran változik a tanulók személyi összetétel az évközi ki- és beiratkozások miatt.
8
Programjaink: Gyógynövény és fűszerkert fenntartás.
Az én településem rajzai. Madárodú készítés, kihelyezés. Madáretetés. Hulladékgyűjtés az iskola körül. Ünnepvárás Az iskola környékének fotózása
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.