Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGyörgy Kerekes Megváltozta több, mint 5 éve
1
Breczku János +36-70-453-1869 breczku.janos@breona.hu
Kistérségi megoldás széles kör számára Delta Elektronik Kft. – Breona Kft. Breczku János
2
Tartalom Bemutatkozás Referenciák Amilyen igényekre mi felkészültünk
Jogi háttér Technológia Megoldás portfolió alapjai A csapat, akivel együtt dolgozunk Kistérségi működés Megoldási modell Hol számíthatnak ránk
3
Bemutatkozás Formális megalakulás 2004-ben
Szakmai csapat 1999 óta együtt Képzettségek, gyakorlat Elemző, tervező, fejlesztő, üzleti konzulens Lefedett szakterületek Üzleti folyamatok elemzése és tervezése Igazgatási folyamatok, ügy- és iratkezelés Dokumentumkezelés CRM, portál Pénzügyi rendszer Egyedi alkalmazások fejlesztése, integráció, migráció Projektvezetés
4
Referenciák Bp. I., XIII., XIV., XVIII. kerületi Önkormányzat
Budaörs város Önkormányzata – ITP 17. Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Sárvíz kistérség – ITP 17. Magyar Turizmus Rt. – Bp. IX., XIII., XXI. kerületi Önkormányzat Veszprém MJV – Eger MJV – És még ami folyamatban van . . .
5
Mit biztosítanak a rendszereink
Folyamatalapú megközelítés Könnyen kezelhető felhasználói felület Ügyek követhetősége Dokumentumok és ügyek adatainak kezelése egy helyen - csatolás lehetősége Ügyféladatbázis Riportok könnyű elkészíthetősége Finoman hangolható jogosultságrendszer Régi iktatási adatok elérhetősége – migráció (előzményezés miatt) Bővíthetőség (szakmai rendszerek alapja)
6
A rendszereink kialakításánál, továbbfejlesztésénél figyelembe vett jogszabályok
2004. évi CXL. törvény – a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól, és végrehajtási rendeletei - KET 2001. évi XXXV. törvény – az elektronikus aláírásról. 45/2005 (III. 11.) Kormány rendelet a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak az elektronikus aláírással kapcsolatos feladat- és hatásköréről, valamint eljárásának részletes szabályairól 2005. évi XC. törvény – az elektronikus információszabadságról. 1053/2004. (VI. 3.) Korm. Határozat: az elektronikus közigazgatási ügyintézés és kapcsolódó szolgáltatások megvalósításával összefüggő feladatokról; 1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról. 1995. évi LXVI. törvény a köziratokról, a közlevéltárakról és a magánlevéltári anyag védelméről
7
Technológia ORACLE MySQL, Apache, Tomcat/Catalina
RDBMS, Application Server Workflow, Portal, Collaboration Suite(OCS), BPEL E-Business Suite, PénzÜgyes MySQL, Apache, Tomcat/Catalina Hardver platformok és operációs rendszerek Sun, HP, IBM alapú UNIX rendszerek, PC - LINUX és Windows XP/2000 operációs rendszerek Fejlesztő eszközök, használt programozási nyelvek Rational termékek, SYBASE Power Builder, Power Designer, CVS (forráskód verziókövetés) ORACLE PL/SQL, Java/Servlet/JSP C, C++, Perl MS Visual Studio, .Net, DNN
8
I-DOK® - ügykövető rendszer
Főbb funkciók Iktatás, ügyirat-kezelés Elektronikus dokumentumok tárolása, visszakeresése Workflow alapú folyamat irányítás Verziókezelt ügyféltörzs Határidő-kezelés Irattárazás, kölcsönzés, selejtezés, levéltárba adás Statisztikai és riportoló alrendszer Migrációs tool Integrációs felület a portál-, valamint szakalkalmazások illesztéséhez Opciók Szkennelő modul Vonalkódos dokumentum azonosítás
9
I-DMS ® - dokumentumkezelés
Főbb funkciók Könyvtárkezelés, böngészés ACL alapú jogosultságkezelés Fájl/mappa-műveletek Létrehozás, törlés, másolás, mozgatás, zárolás Dokumentum verziókezelés Keresés Kapcsolt relációs adatok alapján Szabadszöveges keresés Űrlapkészítés
10
A kistérségi társunk bemutatása
Delta Elektronik Kft. Rendszerintegráció, egyedi szoftverfejlesztés, infrastruktúra szállítás, oktatás 1987, 187 fő, 7,2 Mrd Ft GVOP 4.3.1 Eger MJV, Veszprém MJV, TTT - Nagykáta, KTKT - Kisbér GVOP 4.3.2 Bp.18. kerület, BÖSZ - Zirc
11
Miért jó a kistérségi ügyintézés ?
Az ügyfélnek olcsó és kényelmes, hogy nem kell utazni Ügyindítás távolról, elektronikusan Lakás, teleház Vállalkozás Üzemeltetés egyszerűbbé válik Térségközponti ügyintézés támogatása Régiók, kistérségek szerepének erősítése
12
A kistérségi működés Egységes arculat Infrastruktúra
Portál és a dokumentumok, sablonok Ügyintézési gyakorlatok közelítése Ügyintézés portálon Infrastruktúra ASP Háromrétegű architektúra A rendszerek egymástól elkülönülten kezelik a települések adatait Felhasználók, iktatószámok, dokumentumok
13
Megoldási modell Internet Portál Települési infók +VVH
Internet Portál Települési infók +VVH E-ügyfélszolgálati ügyintézés Szociális rendszer Építéshatósági rendszer Gyámügyi rendszer Űrlapozó rendszer Intranet (portál) Képviselőtestületi modul I-DOK Szabálysértési rendszer I-DMS Iktatás Határozat modul Pénzügyi rendszer Szervezeti törzs Központi ügyféltörzs Kereskedelmi, vállalkozói és idegenforgalmi modul Szak rsz. specifikus kiterjesztés Statisztikai modul
14
Amit az ügyfél lát - portál
15
Ami irányít és integrál - workflow
16
Amivel az ügyintéző dolgozik - belső rendszerek
Szervezeti egység 01
17
Mely területeken vehetik igénybe a szolgáltatásainkat
Felhasználói igények felmérése, üzleti modellezés Követelmények összeállítása, elemzés, tervezés Alkalmazásfejlesztés, tesztelés Integrációs fejlesztések, migráció, tesztelés Oktatás Szabályzatok készítése, aktualizálása Bevezetés, helyszíni támogatás
18
www.breona.hu www.delta.hu
Köszönöm a figyelmet !
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.