Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Sipos Zoltán Stratégiai igazgató

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Sipos Zoltán Stratégiai igazgató"— Előadás másolata:

1 Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Tartalommarketing, social media – a külpiaci értékesítés és reputációnövelés hatékony eszközei Sipos Zoltán Stratégiai igazgató

2 Ez egy haladó előadás Ha érdekel, hogyan építs tartalommarketing- stratégiát, akkor írj nekem vagy a szervezőknek – és megküldjük a bevezető előadás vázlatát.

3 A te céged nem érdekes. Nyugi, az enyém sem.

4 Közönség

5 Kapost „Content Marketing ROI”

6 Csak rendszerben megy Tartalommarketing: a cég kiadó, narratívát meghatároz, adja az információt Inbound marketing: „behúzod” a vevőt egy felépített marketing- és értékesítési rendszerbe

7 A 2 legnagyobb marketingkihívás
Hogyan építsek közönséget / hogyan futtassak fel csatornákat / hogyan vezessek be terméket? Hogyan állhat össze ez egy rendszerré?

8 IDEGEN LÁTOGATÓ LEAD MQL SQL 6.-10. eDM Facebook-hirdetés
salesoldal eDM Nincs Facebook-hirdetés Opt-in page (lead magnettel) eDM 2.-5. eDM Linkedin (organikus) Letöltőlink és hírlevélsorozat 1. része Szegmentálás viselkedés szerint Cserébe cím Blogbe-jegyzések salesoldal 6.-10 eDM Van

9 4 hónapos példacsomag Kulcsszókutatás Buyer personák lekutatása
Tartalomnaptár 32 blogbejegyzés ( szó) Opt-in page Salesoldal (személyes értékesítés, 1. szegmens) Salesoldal (személyes értékesítés, 2. szegmens) 32 automatizált hírlevél Lead magnet (white paper)

10 A résztvevők közül 7 cégnek van közösségimédia-jelenléte, 7 cégnek nincs 8 cég hirdeti a céges oldalát, 6 cég nem

11 Az internet nem ismer országhatárokat
Az internet nem ismer országhatárokat. A Facebook-oldalad nem vámköteles.

12 A marketingesnek az export „csak még egy célcsoport”

13

14 „Divatból” nem építünk csatornát.

15 „Nekem úgysem válna be” tévképzet miatt nem hagyunk ki csatornát.

16

17

18 YouTube

19

20

21

22 SZERETET, EMBERI KAPCSOLATOK FÜGGETLENSÉG ÉS SZABADSÁG
Brandvideó SZERETET, EMBERI KAPCSOLATOK BIZTONSÁG, STABILITÁS FÜGGETLENSÉG ÉS SZABADSÁG ÖNMEGVALÓSÍTÁS

23 Blog

24 1. Rövid bekezdések 200 szavanként alcím egy bekezdés Wordben max. 3 sor

25 https://www. marketingszoveg

26 2. Nem a Google-nek írod

27 Egy jó résztémában van 1500+ szó.
3. Mély Egy jó résztémában van szó.

28

29 4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb

30 4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb
Képet és címet beállítottad (OG tag)

31 4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb
Képet és címet beállítottad (OG tag) És ezeket (főleg) Facebookra optimalizáltad

32

33 5. Van vele célod Mikroszintű (adott poszttal) Stratégiai (folyamat)

34 6. Beágyazott tartalmak

35

36 LinkedIn

37

38 A LinkedIn nem közösségi média, hanem egy networkingrendszer.

39

40

41 Ezt tedd LinkedInen Üzleti bölcsességek Tartalommegosztás
Csoportjelenlét (Cikkírás)

42 Instagram

43

44

45 Így illeszd a stratégiádba

46 Kutasd le a piacod és állítsd föl a buyer personáid
Térképezd föl a teljes vásárlói útvonalad (ami nélküled is megtörténik) Határozd meg az érintési pontokat (amikor belépsz) Illeszd rá a közösségi felületeket

47 Ezekre kell válaszolnod (minden közösségi felületnél)
Ezt csináljuk: (pl. heti 5 Instagram-poszt) Ők fogják látni: (buyer persona) Ezt szeretnénk elérni: (cél) Így mérjük a sikert: (KPI) Ez a következő lépés a tölcsérben: (pl. egy lead magnet letöltése)

48 IDEGEN LÁTOGATÓ LEAD MQL SQL 6.-10. eDM Facebook-hirdetés
salesoldal eDM Nincs Facebook-hirdetés Opt-in page (lead magnettel) eDM 2.-5. eDM Linkedin (organikus) Letöltőlink és hírlevélsorozat 1. része Szegmentálás viselkedés szerint Cserébe cím Blogbe-jegyzések salesoldal 6.-10 eDM Van

49 Kérdés esetén elérhető vagyok: info@kreativkontroll.hu


Letölteni ppt "Sipos Zoltán Stratégiai igazgató"

Hasonló előadás


Google Hirdetések