Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaViktória Barna Megváltozta több, mint 5 éve
1
Pár óra tanulmányozás eredményei Nahalka István 2018 szeptember 1.
NAT 2018 Pár óra tanulmányozás eredményei Nahalka István 2018 szeptember 1.
2
Checklist Új, a Csépe Valéria által készített tanulmánytól eltérő koncepció született. - Megtörtént a törvényben előírt elemzés a NAT beválásával kapcsolatban. Lényeges mértékben csökken a NAT-ba foglalt tananyag mennyisége. A kerettantervek kötelező jellege nem tér vissza. Megmarad az alternatív kerettantervek akkreditáltatása a mai rendszerben. ?
3
A NAT nem írja elő a tanítandó „jelenségeket”.
+ A NAT nem írja elő a tanítási-tanulási folyamatok során érvényesítendő kontextusokat. - ? A NAT nem vezet be kötelezően választható módszereket. A NAT nem határozza meg központilag a tananyagelemek súlyozását. A kulcskompetenciák kezelése megfelel a korszerűség követelményeinek, minimum nincs változás.
4
A NAT nem válik egyszerre kimeneti és bemeneti szabályozó eszközzé.
- A NAT-ban nem kerül fontos szerepbe a tanulói teljesítménymérés. A NAT nem tartalmaz a gyermekek fejlődésével kapcsolatos túlhaladott álláspontokat. A NAT-nak van korszerű, érdemi koncepciója a pedagógiai differenciálással kapcsolatban.
5
A NAT az összes közoktatásban tanuló diák NAT-ja
A NAT-ban vannak érdemi válaszok az esélyegyenlőtlenségek csökkentésének kérdésére. A NAT nyelvi szempontból korrekt. + A NAT pozitívan viszonyul az oktatási programcsomagok fejlesztéséhez.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.