Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Minőségirányítási rendszer

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Minőségirányítási rendszer"— Előadás másolata:

1 Minőségirányítási rendszer
Adecco Minőségirányítási rendszer

2 Elkötelezettségünk… … hogy ügyfeleink, munkavállalóink és partnereink bizalmát megnyerjük, és biztosítsuk számukra az állandó, megbízható, jó minőséget a hosszú távú együttműködés érdekében. Ennek tükrében munkánkat, üzleti szabályzatunkat, értékrendünket, felelősségtudatunkat a becsület és tisztesség szilárd köveire alapoztuk.

3 Adecco nemzetközi üzleti hálózata
Amerika Argentína Bolívia Brazília Kanada Chíle Columbia Costa Rica Dominikai Köztársaság Ecuador Francia Guyana Guadeloupe Martinique Mexikó Panama Peru Puerto Rico Uruguay USA Venezuella Európa Ausztria Belgium Csehország Dánia Finnország Franciaország Görögország Hollandia Horvátország Írország Lengyelország Luxemburg Magyarország Monaco Németország Norvégia Olaszország Oroszország Portugália Románia Ázsia Ausztrália Kína Francia Polinézia Hong Kong Indonézia Japán-Malaysia Új-Kaledonia Új-Zéland Fülöp-szigetek Szingapúr Dél Korea Tajvan Thaiföld Európa Spanyolország Svájc Svédország Szlovákia Szlovénia Törökország Ukrajna Egyéb Izrael Marokkó Namíbia Nigéria Reunion Dél-Afrikai Köztársaság Tunézia

4 Adecco magyarországi üzleti hálózata

5 Minőségirányításunk története
1996: ISO 9002:1994 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszer bevezetése 2002: EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszerre áttérés

6 Üzleti környezetünk Tulajdonosok, részvényesek (nemzetközi tőzsdei jelenlét - SOX) Ügyfeleink Munkavállalók Saját munkatársaink Beszállítóink

7 Minőségbiztosítás A termékbiztonság, termékfelelősség mindnyájunkat érintő kérdés, amely az Európai Unió bővülését követően vált még időszerűbbé. Az anyagi és szellemi termékek szabad áramlása megköveteli ezek megbízhatóságát, és megfelelő biztosítását. Célja az állandó jó minőség megőrzése és a partereink számára nyújtott biztonság garantálása. Garanciát nyújt a cégvezetőség részére a cégen belüli folyamatok átláthatóságára és a jogszerű működés biztosítására.

8 EN ISO 9001:2001 Az ISO 9001 egy európai szabvány minőségirányítási rendszer, amely végigköveti a folyamatokat az igény felmerülésétől a teljesítés utáni elégedettség mérésig. Mindazon tervezett és rendszeres tevékenységek összessége, amelyek megfelelő garanciát adnak arra, hogy a megrendelt terméket, szolgáltatást bármikor a megkívánt minőségben fogjuk előállítani és nyújtani.

9 Minőségpolitikánk Célunk, hogy minőségpolitikánk megvalósításával elnyerjük és megőrizzük jelenlegi, illetve majdani megrendelőink elégedettségét. Mottónk: Megőrizzük vezető helyünket a humán szolgáltatások területén és fellépünk a szakma megtisztulása érdekében. A minőségirányítási rendszert minőségpolitikánk szellemében, cégünk sajátosságainak megfelelően alakítottuk ki.

10 Minőségirányítási rendszerünk felépítése
Minőségpolitikánk alapján minőségcélokat határoztunk meg, amelyek teljesülését rendszeresen felülvizsgáljuk. A minőségirányítási rendszer átfogja működésünk valamennyi, minőséget érintő fázisát a vevőigény megjelenésétől annak kielégítéséig, illetve azon túlmenően, magába foglalja a megújulási, innovációs képességet szervezeti, szakmai és metodikai téren egyaránt. Minőségirányítási rendszerünket a dokumentációs rendszer írja le, illetve foglalja magába.

11 Minőségirányítási rendszerünk felépítése
Meghatároztuk az összes minőséget befolyásoló folyamatunkat, azok sorrendjét és kölcsönhatásait. Ezután határoztuk meg milyen eljárásokkal, részletes szabályokkal és dokumentációval szabályozzuk működésünket Minőségirányítási kézikönyvünk és eljárásaink alapos ismerete minden belső munkatársunk számára kötelező, melyet belépéskori képzéssel, majd folyamatos tréningekkel érünk el!

12 Az Adecco üzleti folyamata
A rendszer kialakításakor folyamatainkat azonosítottuk, meghatároztuk azok sorrendjét és kölcsönhatásait

13 ISO rendszer az Adecco folyamataiban
A tevékenységeink, szolgáltatásaink által érintetteket tekintjük érdekelt feleinknek: ügyfeleink, tulajdonosaink, anyacég, munkatársaink, munkavállalóink, egyéb beszállítóink, alvállalkozóink, elégedettségük egyúttal kiegyensúlyozott teljesítményünk záloga versenytársaink.

14 A sikeres minőségirányítási rendszer záloga
Felső vezetés elkötelezettsége: Szükséges erőforrások biztosítása Munkatársak bevonása Ügyfelek és jogszabályi követelmények fontosságának tudatosítása Rendszeres vezetőségi átvizsgálás A minőségirányítási rendszer összteljesítmény, minden munkatársunk felelős a saját munkájáért és a nyújtott szolgáltatások minőségért.

15 Felülvizsgálatok (auditok)
Éves rendszerességgel felülvizsgálati audit Háromévente megújító audit Ezt megelőzően belső audit a minőségirányítási vezető koordinálásával, belső auditorok segítségével

16 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok - eljárásaink
Vezetői feladatok Képzés Fejlesztés Ügyféllel való kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, szerződéskötés Munkaerő kölcsönzés, közvetítés, reklamáció kezelés Leépítés menedzsment Munkaügyi ügyintézés, számlázás Beszállítók kiválasztása és értékelése Dokumentumok és feljegyzések Informatikai rendszer Helyesbítő és megelőző tevékenységek, értékelés Belső audit Nem megfelelőségek, reklamációk, hibaelemzés

17 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok
Ügyféllel való kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, szerződéskötés: ügyfelekkel történő kapcsolatfelvételt és kapcsolattartást kapcsolatfelvételkor történő bemutatkozás (bemutatkozó prezentáció) ajánlatadási és szerződéskötési jogosultságok már velünk együttműködő cégekkel a kapcsolattarás szabályai (ügyfélkérdőív) partnereinkkel történő elégedettségmérés (elégedettségi kérdőív) reklamációk kezelése (garanciális cserék jegyzéke)

18 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok
Munkavállalók regisztrációja, értékelése és kiválasztása: Kapcsolatfelvétel (AWeb, személyes, telefonos), kiválasztási folyamat, interjú folyamata (interjúlap), tárolandó dokumentumok, és ezek biztonsága, hozzáférhetősége munkavállalók alkalmazási feltételei (közvetítés, kölcsönzés) már kikölcsönzött munkavállalókkal kapcsolatos folyamatokat munkavállalói elégedettségmérések (elégedettségi kérdőív) reklamációk kezelését

19 A minőségirányításból származó előnyeink
Szolgáltatás színvonalának egyenletessége térben és időben Átlátható, egységes folyamatok, dokumentáció Kontrolálhatóság Egyszerűbb beavatkozás Biztos alap a minőség továbbfejlesztéséhez Motiváció és megtartóerő a belső kollégák számára Elégedett partnerek Sikeres vállalkozás

20 Köszönöm a figyelmüket
Konklúzió A minőség nem fék, hanem gázpedál a továbbhaladáshoz Köszönöm a figyelmüket


Letölteni ppt "Minőségirányítási rendszer"

Hasonló előadás


Google Hirdetések