Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Papp András szakmai alelnök
2
CÉLOK Új modernebb, dinamikusabb arculat
Hangsúlyosabb elektronikus fókuszú, folyamatos média jelenlét Intenzívebb és interaktív kapcsolat a Tagokkal, a Tagok bevonása a szakmai munkába Több rendezvény Szolgáltatások a tagok részére Az iparág képviselete a politikai és szabályozói oldal döntéshozói felé Nyitás a hasonló társadalmi szervezet felé (MATÁSZSZ, ETE, MET, BCSDH) COGEN EUROPE szinergiák kihasználása
3
MKET IRODA MEGÚJÍTÁSA Operatív vezető alkalmazása fő, vagy mellékállásban Rendszeres kapcsolattartás a steakholderekkel Rendszeres és intenzív kapcsolattartás a tagokkal Törvényjavaslatok véleményezése és kidolgozása Rendszeres hírlevelek és heti szintű honlapkarbantartás Események szervezése Pályázatok a működés támogatására Tagok információs és szakmai támogatása, tanácsadás Tudományos tevékenység koordinálása Magasabb költségek, de sokkal több szolgáltatás A tagdíj rendszer felülvizsgálta Térítéses szolgáltatások
4
SZOLGÁLTATÁSOK Tagok információellátása
Iparági hírösszefoglalók egységes formátumban, rendszeres időközönként történő eljuttatása a tagság számára. Az iparág törvényi hátterének bemutatása, jogszabályok gyors elérhetőségének biztosítása, a szabályozói környezet változásának folyamatos nyomon követése, utóbbi kapcsán a véleményezési lehetőségek maximális kihasználása. Szabványok, ajánlások, működési és üzemeltetési modellek közzététele és bemutatása a tagság számára.
5
SZOLGÁLTATÁSOK Tagok üzleti együttműködésének támogatása
Minősített beszállító rendszer kialakítása - MKET által nyilvántartott jó szolgáltatók adatbázisának kialakítása Tagok részére megjelenési lehetőség biztosítása az MKET oldalán – beszállítói portál üzemeltetése MKET iroda támogatása a partnerek üzleti együttműködésének kialakításában A szervezeten kívülre ható erős edukációs és marketingtevékenység, amelynek elsősorban az ipari szektor felé kell propagálnia a kogenerációs technológiát, megmutatva a mindenkori piaci körülmények közötti üzleti értékét.
6
KOMMUNIKÁCIÓ ÉS PR
7
KOMMUNIKÁCIÓ ÉS PR Megújult arculat
Új típusú kommunikáció: Rendszeres kapcsolat a steakholderekkel hangsúlyosabb elektronikus média fókuszú, folyamatos jelenlét a médiában Elsősorban a honlapon és elektronikus portálokon Intenzívebb kapcsolattartás a tagokkal Rendszeres hírlevelek Új honlap
8
ÉS AMI EBBŐL MÁR MEGSZÜLETETT
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.