Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
2
Arizona program Mi tette szükségessé a program bevezetését
A program bevezetésének előkészítése A program működése A program következményei Javallatok és ellenjavallatok
3
eeford.org www.hildaschule.de http://weoressuli.hu/
ARIZONA PROGRAM, avagy lehetőségek a konfliktusok kezelésére a tanórán. Pápai Weöres Sándor Általános Iskola
4
1. Minden tanulónak joga van a zavartalan tanuláshoz. 2
1. Minden tanulónak joga van a zavartalan tanuláshoz. 2. Minden tanárnak joga van a zavartalan tanításhoz. 3. Mások jogait tiszteletben tartom.
5
Információk a tréningszoba felügyelője számára
Terem : 7. Tanuló: Osztály: közbekiabált, beszélt megtagadta a munkát agresszív magatartást tanúsított engedély nélkül elhagyta a helyét tárgyakat dobált az osztályban zavarta padtársát, környezetét másokat megsértett Mobiltelefont, tabletet használt Zenét hallgatott egyéb: Tanár: Tanóra: Dátum: Idő:
6
Információs lap az osztályba való visszatéréshez
Név: Osztály: Dátum: Idő: Ügyeletes tanár:
7
Interjú Csovcsics Erikával, a Gandhi Gimnázium, majd a pécsi Budai-Városkapu Általános Iskola, Szakiskola, Speciális Szakiskola és Alapfokú Művészeti Iskola főigazgatójával. „Ha egy gyerek nem »működik« az osztályban, azokat a módszereket keressük, amivel a konkrét problémát gyorsan kezelni tudjuk, adott esetben akár úgy is, hogy egy másik pedagógus rendelkezésre áll. Bár ez egy kis iskola, el tudtuk úgy készíteni a beosztást, hogy mindig legyen szabad ember, akihez bemehet a gyerek. Sokszor az is elég, hogy csak egy picit külön legyen, lenyugodjon, vagy ha kell, beszélgessen a tanárral. Úgy látom, ez a megoldás egészen jól működik.”
8
Brokés-Hadházi Lívia – Földes Petra
Pál Tamás féle igazlátó nap Brokés-Hadházi Lívia – Földes Petra A Szemtől-szembe konfliktuskezelő módszer az iskolai gyakorlatban
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.