Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DIGITÁLIS MEGOLDÁSA."— Előadás másolata:

1 DIGITÁLIS MEGOLDÁSA

2 AMI NINCS AZ INTERNETEN AZ NEM LÉTEZIK!
JELENLÉT A DIGITÁLISVILÁGBAN MEGKERÜLHETETLEN

3 „A Turizmus, Vendéglátás És Az e-business Gyümölcsöző Kombináció.”
Az ugyanakkor ma már egyáltalán nem meglepő, hogy az egyetemi szeminárium-csoportokban ülők (internetbennszülöttekként) 100%-a „a weben-t” mondja válaszként a „hogyan szervezzük utazásunkat” kérdésre. Ahogyan azon narratívák sem érnek minket váratlanul, amelyekben nagyszülők veszik rá unokájukat a fapados repülőjegyek megvásárlására - már ha nem ők maguk (internet-bevándorlókként) teszik azt meg.

4 250000 – 300000 vendéglátóhely keresés
A VENDÉGEK 85% A ONLINE ÉS AZ ÖN VENDÉGLÁTÓEGYSÉGE? Havi – vendéglátóhely keresés Az elmúlt 10 évben az emberek és főként a fiatalabbak már szinte csak az Interneten keresnek termékeket, információt vagy éppen szolgáltatást. Úgy gondolom, hogy manapság a honlap az üzleti élet egyik legfontosabb részévé vált. A potenciális ügyfelek ma már nem a különböző újságok apróhirdetései között keresik meg az általuk igényelt szolgáltatásokat/termékeket. Fontos, hogy ha lehetőségünk van minimális befektetéssel minél több platformon jelen lenni, akkor ezt tegyük is meg, hiszen a vállalkozásunkkal, annál több embert leszünk képesek elérni és “konvertálni” vásárlóvá. Ne feledjük, hogy weblapunk a nap 24 órájában működik és akkor is vonzza a látogatókat amikor mi éppen pihenünk.

5

6

7


Letölteni ppt "DIGITÁLIS MEGOLDÁSA."

Hasonló előadás


Google Hirdetések