Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Kalyi Jag Roma Nemzetiségi Szakiskola, Szakközépiskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
4
Résztvevők Diákok 9. évf.- 3 osztály, 52 fő ( 89%)
( 85%) Tanárok Megíratás – 6 fő Javítás - 2 fő Speciális helyzet: nagy tanulói fluktuáció miatt a tavalyi bemeneti mérés (9. o.) és az idei követő mérés (10.o.) tanulói közötti átfedés 22 fő
5
Tájékoztatás Tanulók – 105 fő (100%)
Feladatok megbeszélése osztályfőnöki órán Iskola %-os eredményeinek ismertetése Tanárok – 21/11 fő (100/52%) Tantestületi értekezlet Projekt team megbeszélések Munkaközösségi megbeszélések Szülők - 24 fő (22%) Szülői értekezlet
6
Visszajelzések Tanulói „Mi köze ennek a tanuláshoz?”
Túl sok volt a feladat Unalmas volt Elért eredménynek örültek Tanári Csoportszintű értékelés Hiányosságok összegzése Elért eredmények tantárgyi eredményekkel történő összevetése
7
Tanulói visszajelzések
Feladatok ismételt átgondolása Egymás megoldási javaslatainak megvitatása „Rossz” Feladatok értelmének megkérdőjelezése Éles elválasztás az iskolai munkától
8
Tanári visszajelzések
Az „osztály trendek” áttekintése Eredmények alapján fejlesztési irányok meghatározása Fejlesztési irányok beépítése az oktatásba „Rossz” Tavalyi eredményekkel nem igazán hasonlíthatók össze az ideiek Fejlesztés nem lett tanulókra lebontva
9
Fejlesztési feladatok meghatározása
Eredmények ismertetése a teljes tantestülettel Elemzés a szakmai munkaközösségekben és a projekt team keretében Leginkább fejlesztendő terület : problémamegoldás Közös feladatmegoldást igénylő módszerek alkalmazása a projektórákon
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.