Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaTivadar Vincze Megváltozta több, mint 5 éve
1
A WtT 2.. generációja Útmutató modul Felülvizsgálat, 2015
2
A 2006-ban bevezetett WtT nem korlátozódik régiókra és továbbra is érvényben marad A 2. generációs WtT Európára vonatkozó REACH és GHS/CLP információkat tartalmaz. Felülvizsgálat, 2015
3
2. dia Előszöris - néhány szó az ISOPA-ról. Ez a ISOPA valamennyi tagjának közös kezdeményezése, és ezen a dián az ISOPA többi tagjának a logoját látja. Felülvizsgálat, 2015
4
Megfelelés a szabályoknak, például a REACH szabályozásnak
WtT 2. csomag Segítse a biztonságos felhasználást, legyen következetes, és törekedjen a párbeszédre Minden személy környezettel, egészséggel és biztonsággal (EHS) kapcsolatos gyakorlatában folyamatos javításra van szükség Megfelelés a szabályoknak, például a REACH szabályozásnak Reakció az eseményekre, például kiömlések esetében Előzetesen állapodjanak meg az egyik videó levetítésében A modulok elérhetők a weboldalon Ismételten alkalmazandó mind belső, mind külső oktatásra Felülvizsgálat, 2015
5
Miért van szüksége az ISOPA szervezetnek az ISOPA „Walk the Talk” csomagok követeire és oktatóira?
Azért, hogy foglalkozzanak a PU iparág aromás diizocianátokat és poliolokat felhasználó ipari és szakmai felhasználói esetében a biztonságos felhasználással és kezeléssel Azért, hogy lehetővé tegyék a tovább feldolgozó felhasználóknak, hogy megfelelő működési körülményekkel és következetes kockázatkezelési intézkedésekkel tegyenek tanúságot a vegyi anyagok biztonságos felhasználásáról A biztonságos felhasználás bemutatása segíti a felhasználót a REACH szabályozásnak való megfelelés elérésében Azért, hogy támogassák az egészséggel, a biztonsággal és a környezettel kapcsolatos felelősségvállaló hozzáállás kialakítására és erősítésére irányuló folyamatos erőfeszítést a vállalat minden szintjén Azért, hogy erősítsék az ISOPA elkötelezettségét a felhasználók, termelők és az ellátási láncban lévő egyéb résztvevők oktatásában, a termékeikkel kapcsolatos felelős gyakorlat elősegítésére. Felülvizsgálat, 2015
6
Oktatóként Behatóan meg kell ismernie a „Walk the Talk” prezentációs anyagát és a támogató anyagokat, például Biztonsági Adatlapok és videók tartalmát. Képesnek kell lennie a bővített Biztonsági Adatlap (eSDS) tartalmának elmagyarázására a „Walk the Talk” és a REACH-megfelelőség szempontjából Ideális esetben ismernie kell vevőjének üzemét, vagy alkalmat kell keresni arra, hogy hallgatóságával közösen azt felkeressék, a potenciálisan nem biztonságos helyzetek vagy viselkedések azonosítása érdekében Legyen rugalmas, és igazítsa a prezentációt a hallgatósága igényeihez/helyzetéhez Ajánlja hallgatóságának az oktatási csomagot minden elérhető nyelven, CD-lemezeken vagy hordozható memórián, és tájékoztassa őket az weboldalról. 2011. májusi verzió
7
Oktatóként meg kell értenie eSDS tartalmát, és képesnek kel lennie annak elmagyarázására.
Az eSDS elolvasása és megértése KÖTELEZŐ a feldolgozási láncban lévő felhasználók számára a REACH-követelményeknek való megfeleléshez. Az eSDS információkat tartalmaz a vegyi anyagok alkalmazásairól, biztonságos kezeléséről és a munkahelyen való biztonságos felhasználás bemutatásának körülményeiről. A „Walk the Talk” ötvözi a termékek, például az MDI és a TDI biztonságos kezelésére vonatkozó irányelveket a REACH szabályozásnak való megfelelőséggel, ezáltal lehetővé teszi a biztonságos felhasználást a REACH szabályozásnak megfelelő SDS-hez csatolt expozíciós forgatókönyvekben lévő kockázatkezelési intézkedéseken (RMM) és működési körülményeken (OC) keresztül. Ez később a készítményekre/keverékekre vonatkozó expozíciós forgatókönyvekkel is bővül. 2011. májusi verzió
8
Oktatóként Ismerje hallgatóságát: Menedzsment, EHS; a WtT és a REACH
Operátorok, technikusok vagy egyéb alkalmazottak; nagyobb összpontosítás a WtT-re Ismerje meg a felhasznált termékeket: REACH anyagok, polimerek és/vagy készítmények/keverékek? Nem minden terméknek kell megfelelnie a REACH szabályozásnak; van néhány kivétel. A REACH és a CLP szabályozásoknak való megfelelőség határidői eltérőek: Terméktípus REACH GHS/CLP Anyag igen, mennyiségi sávok szerint (2010/13/18) igen, 2010 Polimer nem, de monomerek, reagensek/alkotórészek igen, 2010 Készítmény/keverék nem, de alkotórészek igen, 2015 2011. májusi verzió
9
Az oktató személyes készségei
Beszéljen a közönséghez, és ösztönözzön beszélgetésre Figyeljen a hallgatóságra Irányítsa a vitát Kérjen visszajelzést a munkamenetről Ösztönözze őket a javító intézkedések rendszeres áttekintésére Jutalmazza meg őket a sikeres részvétel tanúsítványával Ajánljon nekik további támogatást a biztonsági kultúra következő szintjére való eljutáshoz Felülvizsgálat, 2015
10
Felülvizsgálat, 2015 10
11
A felelősség kizárása Külső iratra vonatkozó jognyilatkozat
Az ISOPA és annak tagjai ugyan jóhiszeműen mindent megtesznek annak érdekében, hogy a lehető legpontosabb és legmegbízhatóbb információkkal szolgálhassanak a jelenleg elérhető legjobb információkra támaszkodva, azonban a felhasználó ezen információkat csak saját felelősségére használja. A nyújtott információ teljességével, pontosságával vagy megbízhatóságával kapcsolatosan semmiféle képviselet illetve szavatosság nem keletkezik, továbbá az információ megbízhatóságából és annak használatából származó kárért sem az ISOPA, sem pedig az ISOPA-ban tagsággal rendelkező társaság nem vállal felelősséget. 31. dia Felelősség kizárása Felülvizsgálat, 2015 11
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.