Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt
2
Áttekintés
3
Iparági helyzet Hol lehet elérni? Korábban 20-30 jelölt Hiányszakma
Ma fejvadászat Releváns elérési csatornák: Munkatársaim.hu MobilMunka Facebook
4
Iparági helyzet
5
A jó álláshirdetés célcsoport meghatározásával kezdődik pozíció név
cég különleges jellemzőit A feladatok felsorolása ≠ munkaköri leírás Az elvárások (reálisak) összhangban vannak a feladatokkal Egyedi, akár designját tekintve is
6
A toborzás-kiválasztás értékesítési folyamattá alakult
HR eszköztár A toborzás-kiválasztás értékesítési folyamattá alakult Feladatok új köntösbe csomagolása Jelölt élmény Vonzó munkáltatói kép Vonzó kiválasztási folyamat Visszajelzés
7
Employer branding
8
Employer branding Fizetés Szakmai támogatás Kihívások Elismerés
Bevonás Visszajelzések Elismerés Feladatok Energetizált Felelősség
9
Employer branding Social media Candidate Experience Employee branding
10
Employer branding Hónap dolgozója Belső versenyek Munkakörcsere
Kedvezmények gyűjtése Tájékoztató levelek Teljesítményértékelés
11
Információk külső forrásból
Kontrollálhatatlan, feldolgozhatatlan Strukturált, tisztított
12
Felhasználói ajánlások:
Információk külső forrásból Regisztráltak száma: Cégkövetések száma Céges vélemények: 4 500+ Felhasználói ajánlások: 450+
13
Amit a munkaadójukról gondolnak Amit a munkakörnyezetükről gondolnak
Az iparág helyzete Amit a munkaadójukról gondolnak Amit a munkakörnyezetükről gondolnak Juttatások 41% Kiszámíthatóság 37% Képzések, tréningek Jó csapatszellem 36% Erkölcsi elismerés 31% Karrierlehetőség 26% Megfelelő fizetés Munkakörülmények Munka-magánélet 25% Céges étkező 53% Parkolás 47% Kerékpár tárolás 45% Orvosi felügyelet 42% Munkaeszközök 41% Betanítás 40% Tusoló 37% Céges busz Megközelíthető
14
Fodor Zsolt Termékmenedzser
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.