Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Befolyásolás a tömegkommunikációban
Befolyásolás a tömegkommunikációban
2
Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás
3
Eladáshelyválasztás
4
Erős márkakötődés
5
Variety seeking
6
Szituációs vásárlás eladáshelyen látott akció
7
Hibrid vásárlói magatartás
Nem racionális Irracionalitása sem homogén Véletlenszerűen alkalmazott döntési elvek „lehetetlen” fogyasztó „vagabund” fogyasztó „új” fogyasztó „Fáradt” fogyasztó
8
Fogyasztás Funkcionális Emocionális töltetű önkifejező önmegnyugtató
9
Funkcionális fogyasztás
Megmagyarázható Valamilyen problémát old meg a vásárlás Kényelemre és/vagy olcsóságra törekszik „low involvement” (alacsony érzelmi és értelmi telítettségű) A termék haszna a fogyaszthatóság Lemondunk a csomagolásról
10
Emocionális fogyasztás
Szükségességét nem tudjuk megmagyarázni MÁRKÁK fogyasztása, melyekkel azonosulni akarunk
11
Önmegnyugtató fogyasztás
termék fogyasztás haszonképződés A fogyasztó pozitív érzelmei
12
Önmegnyugtató fogyasztás
Kívülállók számára felesleges és érthetetlen Nem az ár számít, lehet olcsó is a termék Indítéka: jutalmazás, Kényeztetés Megnyugtatás Örömszerzés Személyes involvement
13
Önkifejező fogyasztás
termék Szociális környezet termék A figyelő reakciója, a szimbólumtartam
14
Önkifejező fogyasztás
Pozitív kép kialakítása magunkról Kifejezzük társadalmi státuszunkat Hedonizmus és nárcizmus a táptalaja
15
Vásárlás típusai vásárlás élmény feladat folyamat eredmény
16
A termék, ahogy a vásárló látja
A fogyasztó termékképe A kereskedő imázsa A kereskedő infrastruktúrája A termék szimbolikus tartalma A termék funkciója „kemény mag”
17
Kérdések, hozzászólások?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.