Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaOttó Orsós Megváltozta több, mint 6 éve
1
KEVE program oktatása a Ruzsai Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában
2
Ruzsa, Csongrád megye délnyugati részén, Szegedtől 40 km-re fekvő kistelepülés.
Lakossága kb fő, Iskolánk tanulói létszáma 142 fő.
3
Hogyan jutok át a túloldalra?
A tanítási órák az RJR modell alapján R- ráhangolódás (figyelem, motiváció, bemelegítés) J- jelentésteremtés (maga az óra anyagának közlése, ismertetése) R- reflektálás (az órai munka értékelése a tanultak összegzése)
4
Közös munka a rendőrséggel
Előzetes megbeszélés Rendszeres látogatás Óra végi ismétlés, értékelés Eszköz és szakmai támogatás, segítés Rendőri jelenlét a gyerekek számára
5
JÁTÉKOS TANULÁS Versek Puzzle Színezők Drámajáték
6
A közlekedési lámpák A terem kihasználása Kis település,
nincsenek lámpák, táblák Felkészítés időben a városi közlekedésre
7
Köszönöm a figyelmet! Mennyi jel van az utcákon, az épületekben, a strandon és a vonaton! Piros és kék, zöld és sárga, kerek és szögletes táblák, rajzok, feliratok! Mennyi figyelmeztetés, hogy mit csinálhatunk és mit nem! Mennyi baj leselkedik kicsikre, nagyokra, ha a közlekedési táblákat nem ismerik! Nógrádi Gábor
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.