Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc"— Előadás másolata:

1

2 Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc
„Maugli keresése” - projektbemutató DOKK - Köznevelés adatalapú döntéstámogató rendszerei" workshop / Budapest, 2

3 In medias res: http://www.szon.hu/hirek/im:szon:kviz

4

5 A látványhoz kapcsolódó emberi asszociációs tér nem tetszőlegesen rugalmas magától, de trenírozható… A vadonatúj vizuális kihívások ösztönös kezelése tanítás/tanulás nélkül továbbra is korlátos marad egy-egy személyre nézve… (vö. Arcimboldo – pl.

6

7 Nézni vs. Látni I. - Színteszt

8 Nézni vs. Látni II. – Csoportok száma? (3? vs. 7?)

9 Jelerősség (részletgazdagság) –
Nézni vs. Látni III. Jelerősség (részletgazdagság) – vs. Érthetőség

10 Nézni vs. Látni IV. – Csoportosítsunk?!

11 Nézni vs. Látni V. – Nincs szabályosság?

12 Nézni vs. Látni VI. – Autirajz robotszemmel

13 A rajz-alapú diagnosztika objektív sikerekkel kecsegtet!
Konklúziók A robotszem alapvetően nem technológiai kérdés, hanem hermeneutika-fejlesztési probléma. Az értelem alapja a fogalom-alkotás képessége. A mesterséges intelligencia-alapú fogalom-alkotás mért adatok alapján pl. hasonlóságelemzési láncokkal lehetséges. A rajz-alapú diagnosztika objektív sikerekkel kecsegtet!

14 INNOCSEKK 156/2006

15 Előzmények / Részletek 2015: http://miau. gau


Letölteni ppt "Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc"

Hasonló előadás


Google Hirdetések