Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
2
Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc
„Maugli keresése” - projektbemutató DOKK - Köznevelés adatalapú döntéstámogató rendszerei" workshop / Budapest, 2
3
In medias res: http://www.szon.hu/hirek/im:szon:kviz
5
A látványhoz kapcsolódó emberi asszociációs tér nem tetszőlegesen rugalmas magától, de trenírozható… A vadonatúj vizuális kihívások ösztönös kezelése tanítás/tanulás nélkül továbbra is korlátos marad egy-egy személyre nézve… (vö. Arcimboldo – pl.
7
Nézni vs. Látni I. - Színteszt
8
Nézni vs. Látni II. – Csoportok száma? (3? vs. 7?)
9
Jelerősség (részletgazdagság) –
Nézni vs. Látni III. Jelerősség (részletgazdagság) – vs. Érthetőség
10
Nézni vs. Látni IV. – Csoportosítsunk?!
11
Nézni vs. Látni V. – Nincs szabályosság?
12
Nézni vs. Látni VI. – Autirajz robotszemmel
13
A rajz-alapú diagnosztika objektív sikerekkel kecsegtet!
Konklúziók A robotszem alapvetően nem technológiai kérdés, hanem hermeneutika-fejlesztési probléma. Az értelem alapja a fogalom-alkotás képessége. A mesterséges intelligencia-alapú fogalom-alkotás mért adatok alapján pl. hasonlóságelemzési láncokkal lehetséges. A rajz-alapú diagnosztika objektív sikerekkel kecsegtet!
14
INNOCSEKK 156/2006
15
Előzmények / Részletek 2015: http://miau. gau
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.