Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc
„Maugli keresése” - projektbemutató DOKK - Köznevelés adatalapú döntéstámogató rendszerei" workshop / Budapest,
2
In medias res: http://www.szon.hu/hirek/im:szon:kviz
4
A látványhoz kapcsolódó emberi asszociációs tér nem tetszőlegesen rugalmas magától, de trenírozható… A vadonatúj vizuális kihívások ösztönös kezelése tanítás/tanulás nélkül továbbra is korlátos marad egy-egy személyre nézve… (vö. Arcimboldo – pl.
6
Nézni vs. Látni I. - Színteszt
7
Nézni vs. Látni II. – Csoportok száma? (3? vs. 7?)
8
Jelerősség (részletgazdagság) –
Nézni vs. Látni III. Jelerősség (részletgazdagság) – vs. Érthetőség
9
Nézni vs. Látni IV. – Csoportosítsunk?!
10
Nézni vs. Látni V. – Nincs szabályosság?
11
Nézni vs. Látni VI. – Autirajz robotszemmel
12
A rajz-alapú diagnosztika objektív sikerekkel kecsegtet!
Konklúziók A robotszem alapvetően nem technológiai kérdés, hanem hermeneutika-fejlesztési probléma. Az értelem alapja a fogalom-alkotás képessége. A mesterséges intelligencia-alapú fogalom-alkotás mért adatok alapján pl. hasonlóságelemzési láncokkal lehetséges. A rajz-alapú diagnosztika objektív sikerekkel kecsegtet!
13
INNOCSEKK 156/2006
14
Előzmények / Részletek 2015: http://miau. gau
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.