Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az Ericsson Magyarország első negyedszázada

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az Ericsson Magyarország első negyedszázada"— Előadás másolata:

1 Az Ericsson Magyarország első negyedszázada
Az Ericsson Magyarország első negyedszázada Key message: The same feedback is consistent from all operators that there are at least three areas they need to succeed with: Relentless efficiency – it is table stakes that the operators need to be more efficient, basically lower $ per Gigabyte. E.g. Converging and radically simplified IT- & network environments, automation of operations Customer experience – today’s customers expect a much more simple, flexible and faster experience. This is a key competitive advantage but often hard to do well due to complex legacy environments. The aim with digitalization is today often to facilitate empowered customers with personalized services and pro-active self-care, agile service creation and zero-touch automation from provisioning to assurance and insight based marketing & value growth - E.g. Customer experience meeting or exceeding the bar set by today’s top digital retailer New revenue streams – over the past few years growth has flattened out and traditional services do not generate the same returns as it once did. However, new usage related to IoT and industry digitalization in combination with network capabilities such as 5G open up new opportunities - E.g. New services enabled by new network capabilities, e.g. network slicing and distributed cloud Leverage technology advances – The winner in this highly competitive market will be the one that can best utilize the opportunities related to technology trends mentioned in the previous slide both for efficiency as well as for new services and revenues. The trends are related to AI, Automation, Cloud, Programmable networks and Full mobility. Acronyms: VoLTE = Voice over LTE = Voice over Long Term Evolution. IoT = Internet of Things. EB = Exabyte Customers looking to drive value creation in three key areas

2 Program

3 Az Informatikai Fórum köszöntője

4 Az Ericsson Magyarországon, visszatekintés ( ) Fodor István A kezdetektől 12 évig az Ericsson Magyarország vezérigazgatója, majd elnöke, jelenleg a BME Konzisztóriumának elnöke

5

6 Rendszerváltó tender 1991-2005 Horváth Pál – Verseghi-Nagy Miklós

7 Rendszerváltó tender 1991-2005 Horváth Pál

8 Horváth Pál Akkor: 1990-ben előbb a Magyar Távközlési Vállalat vezérigazgató helyettese, majd szeptembertől a vezérigazgatója Most: A Contel és az Anotel Kft-k ügyvezetője, a HTE Ellenőrző Bizottságának elnöke

9

10 Rendszerváltó tender 1991-2005 Verseghi Nagy Miklós

11 Verseghi Nagy Miklós Akkor: az Ericsson egyik első munkatársa, későbbi ágazati igazgató Most: Szentendre polgármestere

12

13 Mobil 1992-2012 Sugár András - Istvánffy Miklós

14 Sugár András Akkor: a Westel Rádiótelefon Kft
Sugár András Akkor: a Westel Rádiótelefon Kft., majd a T-Mobile Magyarország vezérigazgatója Most: többek között a Máltai Köztársaság tiszteletbeli konzulja

15 Istvánffy Miklós Akkor: 1991 óta ericssonos; az AXE központok értékesítén kezdett, –ig a T-Mobile Magyarország és Macedonia, majd a Magyar Telekom felé irányuló üzleti terület irányítója Most: az Ericsson budapesti K+F központjának ügyfélkapcsolataiért felelős

16

17 A cég további arcai: fővállalkozás, alközpont, mobil készülék
Filep László, Wágner Tibor

18 Filep László Akkor: az ETH fővállalkozási beruházásaiban hálózatépítési ügyintéző, majd beruházás vezető Most: A Nektár Trade Észak-magyarországi Méhész Szövetkezet ügyvezetője

19

20 Wágner Tibor Akkor: értékesítési igazgató - mobil terminálok Most: közép- és délkelet-európai igazgató - Sony Mobil Communications

21

22 Az Ericsson Magyarország cég lelke Dömölki Andrea

23 Dömölki Andrea Akkor: az Ericsson HR igazgatója Most: magánzó, nyugdíjas, htb., nagymama, gazdi, családügyi HR specialista, sőt mater familias …

24

25 Szünet

26 A kutatás – fejlesztés múltja, jelene, jövője Beskid Vilmos

27 Beskid Vilmos Akkor: 24 éve ericssonos, számos pozíciót töltött be a K+F területén; mérnök, hardver- és szoftverfejlesztési projektek, felelősségek vezetője itthon és külföldön Most: kutatás-fejlesztési igazgató, Ericsson Magyarország

28

29 Az Ericsson Magyarország sikerei Liptay Gabriella, Jakab Roland

30 Liptay Gabriella Akkor: az Ericsson Magyarország kommunikációs igazgatója Most: a KPMG marketing és kommunikációs igazgatója, valamint számos szakmai, kulturális, oktatási és innovációs projekt résztvevője, mentora, alapítója

31 Jakab Roland Akkor: 18 éve ericssonos, a stratégiai üzleti tanácsadói feladatokkal kezdte, majd marketingkommunikációs vezető Most: közép-európai stratégiai igazgató, Ericsson, továbbá számos szakmai szervezet aktív tanácsadója vezetője: IVSZ, HEBC, 5G koalíció, Mesterséges Intelligencia koalíció

32

33 Az Ericsson Magyarország jelene Éry Gábor

34 Éry Gábor Akkor: 1991-től ericssonos – számos területen dologozott a mérnöki tervezéstől a projekmenedzsmenten át a marketing és értékesítési vezetői pozíciókig - itthon és külföldön Most: vezérigazgató, Ericsson Magyarország és a cég közép-európai régiójának vezetője

35

36 Kérdések, hozzászólások

37 Zárszó Fodor István

38


Letölteni ppt "Az Ericsson Magyarország első negyedszázada"

Hasonló előadás


Google Hirdetések