Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Balázs Erzsébet Alelnök Nemzetközi értékesítés
A vállalat háttere Balázs Erzsébet Alelnök Nemzetközi értékesítés 2003. március 24.
2
Kompromisszumok nélküli minőség nagyszerű áron
Küldetésünk Kompromisszumok nélküli minőség nagyszerű áron
3
Történetünk 1979 A Kalandorbolt alapítása
1983 A táborozással foglalkozó üzletág létrehozása 1987 Az első kiskereskedelmi bolt megnyitása 1991 A vízi sportokkal foglalkozó üzletág elindítása 1995 Az 50. kiskereskedelmi bolt megnyitása 2003 Az árbevétel meghaladja a 20 milliárd forintot
4
A vállalkozás A kültéri eszközök első számú gyártója
26 milliárd forint árbevétel Világszerte 21 400 alkalmazott
5
Termékforgalmazás
6
Gyártás A Kalandorbolt a kiskereskedelmi forgalomban kapható áruinak 52%-át saját maga gyártja.
Táborozás (Gyártás helye: Hódmezővásárhely) Sátrak 47% Hálózsákok 23% Fémvázas hátizsákok 18% Tűzhelyek 12% Vízi sportok (Gyártás helye: Lábatlan) Evezőkészlet 37% Hőszigetelő anyagból készült felsőruházat 32% Lábbeli 31%
7
Üzleti kihívások A versenyképesség megőrzése
Kiváló ügyfélszolgálat biztosítása Hatékony és pontos termékbeszerzés biztosítása Az alkalmazotti hatékonyság növelése A befektetések megtérülésének maximalizálása
8
Szervezeti diagram
9
Pénzügyi adatok
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.