Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Adatvezérelt employer branding
Tóth-Nagy Péter Hive Creative Kft.
2
Employer branding eddig…
Megrendelői brief = csak kommunikációs ötletek VISZONT! nincs releváns információ a szervezetről Nem látszik az eredmény, DE PÉNZBE KERÜLT. Megrendelői brief kommunikációs ötletek Csocsóasztal + zöldalma a kollégáknak + karácsonyi buli! + egy kis FB kampány. Kommunikációs sémák. Mindeközben: Nem ismert a munkáltatói márkaérték. Nincs releváns infó a szervezet belső állapotáról. Nem látszik az eredmény. De pénzbe került.
3
Mit tapasztalunk? régiek elmennek az új lehetőségek és magasabb fizetés miatt új jelenség: az új dolgozók hamar elmennek a cégtől Miért? nem ismeri a cég a potenciális dolgozói véleményét kommunikál a cég, de nem látszik eredménye a munkaerő megtartásban az employer branding NEM MŰKÖDIK
4
EMPLOYER BRANDING OLIMPIA
BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ SZERVEZET/ FEJLESZTÉS KÜLSŐ KOMMUNIKÁCIÓ MEGTARTÁS TOBORZÁS
5
Miért megy el a friss munkavállaló?
Mert nem azt kapják a TOBORZÁS során, amit ígértek nekik. Mi lehet az oka? Más gondolnak a cégvezetők, mást éreznek a dolgozok és lehet, hogy más a „valóság” is.
6
Mi kell a sikeres toborzáshoz?
A vállalat és az egyén identitásának összhangba hozása A munkatársak képe A vezetés képe Munkáltatói márka vs. Fogyasztói márka
7
Esettanulmány szellemi területről
5 munkáltatói márkaértékből (EVP) 3 valós Vezetői kép: innovatív vállalat vagyunk Dolgozói kép: megbízható, erős vállalat vagyunk, de egyáltalán nem innovatív (bár látjuk, hogy azt mondják, hogy innovatívak vagyunk) Toborzáskor a leendő munkavállalónak közvetített üzenetek: 5 EVP (amiből 2 nem valós) Innovatív És az nem, hogy MEGBÍZHATÓ (mert ezt eddig nem tudták)
8
Miben segít az adatvezérelt employer branding?
Megismerjük a munkavállalóink valódi véleményét és igényét (BIZALMAS légkörben) Eljut az információ középvezetőinkhez és munkatársainkhoz Megtaláljuk a jövőbeni munkavállalóinkat, megtudjuk, hogyan szóljunk hozzájuk Tisztába tesszük a brandünket: valós értéket fogunk közvetíteni, így azt az infót kapja az álláskereső, ami a valóság (nem csak nekünk, neki is), így nem lesz csalódott, és ott dolgozik, abban, amit választott – így lesz elégedett.
9
Milyen weboldalon kommunikál a célközönségünk?
10
Szakácsok
11
Programozók
12
Recepciósok
13
Visszacsatolás Az employer branding aktivitás és eredménye
PONTOSAN tervezhető, mérhető Pontosan meghatározható: ki a célközönség, ők mit olvasnak reális kép a belső és külső kommunikációról a célközönség szemében kik a véleményvezérek, akik meghatározóak a cég megítélésében melyek azok a vállalati intézkedések, események, amelyek befolyásolják a cég megítélését
14
Employer branding ezentúl
médiaelemzés szervezetfejlesztés EB kommunikáció közel 10 éve foglalkozunk employer brandinggel, illetve kommunikációs szakemberek (Hive Creative), szervezetfejlesztő pszichológusok (COVA), és monitoring szakértők (Neticle) közösen fejlesztették ezt a módszert.
15
Employer branding ezentúl
16
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Tóth-Nagy Péter info@hivecreative.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.