Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt."— Előadás másolata:

1 Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
Budapest, szeptember 30.

2 1

3 2

4 3

5 4

6 5

7 6

8 A múlt… ∑ 34 508,15 M Ft Fő Összeg (cca.) 4 28 M Ft 1 6,15 M Ft 25
Trükkök a végkielégítések növelésére Titoktartást ugyan nem tartalmaz a munkaszerződés, mégis három-négy havi titoktartást pluszban kifizetnek A szerződés szerinti 12 havi járandóságot megnövelik két hónappal Öregségi nyugdíjkorhatár előtt rövid idővel (1 nap, 1 hónap, stb.) elbocsátás  végkielégítés fizetése (nyugdíjba vonuláskor nem jár) Határozatlan idejű szerződés esetén határozott idejű feltételek alkalmazása (az utóbbi lényegesen előnyösebb a dolgozóknak) 365 napos felmondási idő (MT szerint legalább 30 nap, az egy évet azonban nem haladhatja meg!) ∑ ,15 M Ft 7

9 Végkifejlet Rendőrségi feljelentés
A lefolytatott vizsgálat alapján alapos gyanú van a vagyon elleni, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó bűncselekmények megvalósulására. Ezért ma délelőtt a Budapesti Rendőr-főkapitányságon feljelentést tettem ismeretlen tettes ellen. 8

10 A JÖVŐ… 9

11 1. Menedzserszerződések változtatása
A Tulajdonosnak megküldtük a teljes javaslatot, melynek legfontosabb elemei: Határozott idejű helyett határozatlan időtartam Munkaviszony megszűnésekor az MT az irányadó Titoktartás ellenérték nélkül Prémium kizárólag konkrét feladat kiírás és feladat értékelés esetén fizethető Nem lehetséges a gépjármű és egyéb eszközök kedvezményes, vagy ideiglenes megszerzése 10

12 2. FUTÁR projekt - Forgalomirányítási és utastájékoztató rendszer
A projekt főbb adatai Megpályázott támogatás: 4 milliárd Ft Bevont járművek száma: ~2200 db Bevont megállók száma: ~257 db A projekt célja: - Utastájékoztatás, valósidejű információkkal - Optimalizált járatsűrűség - a menetrendi időadatok pontosságának,megbízhatóságának növelése - Üzemeltetési költségek optimalizálása - Környezetterhelés csökkentése Státusza: - Támogatási Szerződés aláírásra került - Közbeszerzési eljárás elindult - Projekt kezdés 2009 december 11

13 3. KAMERA - A járműfedélzeti ellenőrzés
Cél: Munkatársak, utasok, járművek védelme Az ombudsman vitatja jogszerűségét Törvénymódosítás szükséges Jelenleg működő pilot projekt: Két darab kamera működik, egy TW 6000-es villamoson, valamint egy Volvo 7700-as autóbuszon. A kamerarendszer az adatvédelmi előírásokat maximálisan betartva zárt kialakítású, a felvételeket 72 órán keresztül tárolja. Szükség esetén a BKV az adatokat közvetlenül átadja a Rendőrség részére. 12

14 4. Jegyautomata hálózat fejlesztése 100 új automata üzembeállítása
Cél: Magasabb rendelkezésre állás, jobb kiszolgálás biztosítása (97,5%) Jegyértékesítés mellett bérletértékesítés is Bankjeggyel és bankkártyával való fizetés Online hálózat kiépítése Internetes értékesítés során vásárolt értékcikkek átvétele automatából Utastájékoztatás javítása – BKV honlap elérése Státusz: Tenderkiírás folyamatban 13

15 5. METRÓ TECHNIKAI ZÁRÁSA
a metróállomásokon a beléptető kapuk telepítése + informatikai háttér biztosítása a jelenlegi jegyrendszer korszerűsítése London Budapest anno… 14

16 6. HELYZETJELENTÉS A 4-ES METRÓRÓL
- A beruházás készültsége közel 60%-os A déli pajzs szeptember 14-én megkezdte az alagútépítést a Fővám térről a Kálvin tér felé, ezzel elindult a pesti oldali alagútépítés. Előreláthatólag október közepén éri el a déli pajzs a Kálvin teret. Az északi pajzs 2 héttel később kezdte meg a fúrást, várhatóan október végére a Kálvin térig készen lehet mindkét alagút. A BAMCO-val folytatódnak a tárgyalások a többletkövetelésekről és az ütemtervről. Október közepéig rendeződhetnek ezek a kérdések is. Az állomásépítések és a belső beépítés megfelelő ütemben halad. 15

17 7. ALSTOM JÁRMŰVEK FOGADÁSA
Mobilitási Héten bemutattuk újra Év végén várható az üzembe állítás – végleges típusengedély megszerzése esetén 16

18 8. EU projektek: Budai fonódó villamosközlekedés megteremtése
Műszaki tartalom I. ütem: Bem rakparti vonal kiépítése Margit körút Török utca és Frankel Leó utca összekötés, Bécsi úti pályakorrekciók, Moszkva téri átvezetés A projekt megvalósításának határideje: Az első ütem költsége: 6,5 Mrd Ft , saját rész 1,12 Mrd Ft II. ütem: Előkészítés alatt, tervei engedélyezési eljárás alatt állnak. 17

19 9. EU projektek: Rákoskeresztúri autóbusz folyosó kialakítása
A projekt céljai: A BKV kötöttpályás közlekedéssel nem rendelkező XVII. kerület és a városközpont kapcsolatának javítása 10 km-es autóbusz folyosó kialakítása A projekt státusza: Projektgazda a Főváros Közbeszerzési eljárások folyamatban Kivitelezés 2010-ben kezdődik A projekt megvalósításának határideje: A projekt költsége: 1,2 Mrd Ft 18

20 lemondanak az utolsó negyedéves prémiumuk 50 %-áról
Felajánlás Felajánlás: a vezérigazgató kezdeményezésére a Társaság kiemelt vezetői lemondanak az utolsó negyedéves prémiumuk 50 %-áról (közterhekkel együtt 55 M Ft körüli összeg marad a BKV-nál) Lojalitás a Társaság, az utasok iránt Cél: az autóbuszpark állapotának javítása 19

21 Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt."

Hasonló előadás


Google Hirdetések