Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
erősségek gyengeségek
2
javítás-fejlesztés néhány erősség és gyengeség vonatkozásában
3
ERŐSSÉG GYENGESÉG LEHETŐSÉG FENYEGETÉS/VESZÉLY
4
TIPikus HIBák
5
egydimenziós 5W + 1H HOGYAN ? 5. MIÉRT? 4. MIÉRT? 3. MIÉRT? 2. MIÉRT? 1. MIÉRT?
6
ki? Hogyan? mikor? hol? miért? mit?
7
5W + 2H Ki? Hol? Mikor? Hogyan? PROBLÉMA/PROJEKT Miért? Mit? Mennyi?
8
5S 1. szelektálás 5. fegyelmezett magatartás, jó morál
2. helyes elrendezés 3. rendben tartás, takarítás 4. az előzőekkel elért eredmények megtartása, folyamatos javítása 5. fegyelmezett magatartás, jó morál
9
A Berry-féle meghatározó Konkrét értelmezése/tartalma az adott esetben
1. Megbízhatóság: a teljesítmény állandó, és az ügyfél/vevő bizalmát biztosító szintje. „Elsőre megfelelőt!”. Az ígéretek betartása; pontosság. 2. Alkalmazkodóképesség: a munkatársak hajlandósága, készsége a szolgáltatás nyújtására 3. Hozzáértés: a szolgáltatás nyújtásához szükséges jártasságok és tudás birtoklása 4. Hozzáférhetőség: megközelítés és könnyű elérhetőség. Elfogadható működési időtartam 5. Udvariasság: a vevővel kapcsolatba kerülő munkatársak viselkedése, barátságossága 6. Kommunikáció: figyelés a vevő szavára, a vevő számára érthető információ-kommunikáció 7. Hitelesség: becsületesség, szavahihetőség, tisztesség; a cég hírneve; a személyzet személyes tulajdonságai 8. Biztonság: minden kockázattól, veszélytől mentesség; fizikai-, pénzügyi biztonság, diszkréció 9. A vevő megértése: igyekezet a vevő elvárásainak, különleges igényeinek megértésére, megismerésére 10. Kézzel fogható tényezők: a szolgáltatás, a helyszín, a személyzet „képe”; más vevők jelenléte
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.