Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kommunikációs kampánytervezés

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kommunikációs kampánytervezés"— Előadás másolata:

1 Kommunikációs kampánytervezés

2 Bevezetés: A tárgy célja, szerkezete, feladatok kiadása

3 Bemutatkozás, szerepek
Katona Norbert

4 Mi vár ránk (I) a félévben?
ig órák, szerda délelőttönként Elmélet + gyakorlat ZH: kutatás témakör – eddig tanultak! Vendégelőadók Projekt-munka és saját előadások A tervezési folyamat Kutatás, felmérés 1. – (Piaci) helyzet, célcsoport és célok Kutatás, felmérés 2. – Eszközök: üzenet és média, tervezési szakasz Megvalósítás és kreatív tervezés Megvalósítás, utómunka Kutatás 3. – értékelés, visszaellenőrzés Kampányelemzések, marketing és kommunikációs trendek

5 Mi vár ránk (II) ma? Bemutatkozás Közérdekű Vízió & cél
Sillabusz közös feldolgozás Feladatterv közös feldolgozás Szünet Reminder 1-4 Kutatási blokk Projektek és feladatok egyeztetése ~ konzultáció (1)

6 KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék Facebook oldala:

7 KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék blog oldala:

8 KÖZÉRDEKŰ Számít a véleményed!
OHV=Oktatás Hallgatói Véleményezése (Neptun-kérdőíveken keresztül)

9 „Vízió” „A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől - lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó - kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.”

10 Tehát: a kurzus tárgya A kurzus bemutatja a kommunikációs akciók -- más néven projektek -- szerkezetét, tervezésük, kivitelezésük és értékelésük legfontosabb elemeit. Lefedett területek: Marketing-, PR., vezetői, szervezeti, politikai és nonprofit kommunikációs akciók tervezése. A marketinget és a PR-t tárgyaljuk, a többi ez alapján nagyjából megérthető.

11 Sillabusz Külön dokumentumban! Közös feldolgozás

12 Projekt vázlat (sablon a projektekhez)
Külön dokumentumban! Közös feldolgozás

13 SZÜNET

14 Reminder (1): A kurzus célja
Célja, hogy felkészítsen kommunikációs akciók (projektek) önálló megtervezésére és lebonyolítására. kialakítson egy projektszemléletet. fejlessze az önálló tanulás és információ gyűjtés képességét. a tervezésbe és megvalósításba, mint alapvető szakmai tevékenységbe integrálja a korábban tanultakat és a kurzus során megszerzendő tudást. segítse a felkészülést az állásinterjúra.

15 Reminder (2) : A célok megvalósításának eszközei
Önálló kommunikációs projekt tervezése és egyes részletek megvalósítása. A terv és a kidolgozott részletek prezentációja, és az arra kapott visszacsatolás. Megrendelői bírálatok készítése az anyagokról. Az órai előadásokon adott ismeretek. Az órákon végigmegyünk a tervezés és a kidolgozás főbb lépésein. A saját feladathoz szükséges szakirodalom és egyéb anyagok önálló felkutatása és feldolgozása. Esettanulmányok, példák feldolgozása, amelyekből a saját projekthez ötleteket, tanulságokat lehet gyűjteni. Konzultáció

16 Reminder (3): A kurzus szerkezete
A félév első felében az órákon: az előadásokon bemutatjuk a projektek fontosabb elemeit, után önálló munka és konzultáció: az elemek kidolgozása a saját projektben. A félév közepére elkészül a vázlat, első változat. A félév második felében az órákon: szemináriumi munka keretében esetek (kommprojektek, projektrészletek) bemutatása, elemzése, a saját projektben hasznosítható tanulságok leszűrése, önálló munka és konzultáció a saját projekt kidolgozása. A félév végén az órákon a projekttervek és a kidolgozott részletek prezentációja, megvitatása, bírálata Otthoni csoportmunka folyamatosan, illetve a kurzus végén az anyag javítása a visszajelzések, bírálatok alapján. Feladat leadása

17 Reminder (4) A teljesítés feltételei
Aktív órai részvétel Prezentációk ( 2db) Anyagok leadása Leadandó anyagok: prezentációk (2 db), bírálat, projekt dokumentáció

18 Kutatás ZH Egyéni felkészülés a kiadott irodalom lapján: VHK, Malhotra. A kutatás minden kommunikációs aktivitás alapja! A legfontosabb tudnivalók: Kutatási alapfogalmak, módszerek (mikor, melyiket, miért használjuk) A fogyasztók szegmentálásának módszerei, bevett modellek, tipológiák A médiakutatás alapfogalmai, módszerei, médiafogyasztási szokásokra vonatkozó adatok forrásai Kérdezési módszerek, kérdőívek összeállítása, kérdések típusai, szempontjai Ez csak annyi, amennyire az adatok felhasználójaként feltétlen szükség van. Csak egy pótlási lehetőség van. Komolyan vesszük, mert lényeges!

19 Konzultáció (1) Csoportok képzése Feladatok/szerepek kiosztása
Kontaktok cseréje Következő feladatok egyeztetése

20 The end Köszönjük a figyelmet! Eredményes ZH felkészülést kívánok!


Letölteni ppt "Kommunikációs kampánytervezés"

Hasonló előadás


Google Hirdetések