Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mission:Szitizen A küldetés Kövér Zsuzsa

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mission:Szitizen A küldetés Kövér Zsuzsa"— Előadás másolata:

1 Mission:Szitizen A küldetés Kövér Zsuzsa
Nemzetközi PR és sajtó koordinátor SMBP workshop,

2

3 A küldetés 100 küldetés 8 +1 kategória 1 weboldal
(Venues // Hungaricum // Artists // Freedom // Impossible // Heroes // International // Fanatics + Together) 1 weboldal

4 Célcsoport Szitizenek, akik már megvették a jegyüket és a közösség tagjai, de van kedvük a fesztiválig játszani.

5 Marketing célok Sziget = nemzetközi brand Legfontosabb cél: jegyeladások növelése, márka pozitív kommunikációjának fenntartása Klasszikus ATL/BTL kampányok és erős PR tevékenység

6 Kommunikációs cél #szitizen A játékban résztvevők a Sziget "nagykövetei" lettek és tovább erősítették az üzenetünket, hogy a Sziget több mint egy zenei fesztivál.

7 39 ország 410 csapat 4490 küldetés teljesítés Sold out fesztivál :)
Számok 39 ország 410 csapat 4490 küldetés teljesítés Sold out fesztivál :)

8 Várunk a Mission:Szitizen 2.0-ban!
Köszi a figyelmet Várunk a Mission:Szitizen 2.0-ban!


Letölteni ppt "Mission:Szitizen A küldetés Kövér Zsuzsa"

Hasonló előadás


Google Hirdetések