Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Mission:Szitizen A küldetés Kövér Zsuzsa
Nemzetközi PR és sajtó koordinátor SMBP workshop,
3
A küldetés 100 küldetés 8 +1 kategória 1 weboldal
(Venues // Hungaricum // Artists // Freedom // Impossible // Heroes // International // Fanatics + Together) 1 weboldal
4
Célcsoport Szitizenek, akik már megvették a jegyüket és a közösség tagjai, de van kedvük a fesztiválig játszani.
5
Marketing célok Sziget = nemzetközi brand Legfontosabb cél: jegyeladások növelése, márka pozitív kommunikációjának fenntartása Klasszikus ATL/BTL kampányok és erős PR tevékenység
6
Kommunikációs cél #szitizen A játékban résztvevők a Sziget "nagykövetei" lettek és tovább erősítették az üzenetünket, hogy a Sziget több mint egy zenei fesztivál.
7
39 ország 410 csapat 4490 küldetés teljesítés Sold out fesztivál :)
Számok 39 ország 410 csapat 4490 küldetés teljesítés Sold out fesztivál :)
8
Várunk a Mission:Szitizen 2.0-ban!
Köszi a figyelmet Várunk a Mission:Szitizen 2.0-ban!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.