Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez?"— Előadás másolata:

1 Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez?
„A vasaló nem attól meleg, hogy a ruhához dörzsölik” Frankó Csuba Dea marketing igazgató KÜRT Zrt. KÜRT Zrt. Információmenedzsment • • © 2009 KÜRT Zrt.

2 Bizalomból élünk B2B . Nagyvállalati szolgáltatás Információbiztonság
B2B & B2C . Tömegpiaci szolgáltatás Adatmentés

3 A vevői élmény

4 Mit ér az ügyfél?

5 Ideális ügyfél élmény ciklus

6 Profit maximalizálás hosszú távon
Végletekig tekert bevételek Minimálisra húzott kiadások Fejlesztés és fejlődés (Tökéletesített vevői élmény, új termék, jobb termék, jobban tálalva, jobban az ügyfélre szabva…) Keverd ki a tökéletes koktélt!

7 A vevőnk valósága Okoskodó munkatársak (sztárjaink) az okos ügyfél „ellen”.

8 Vevői élmény újratöltve
Működőképes projektszervezet Objektív mérési rendszer Megfelelően meghatározott mérési pontok Közvetlen interakció az ügyféllel

9 „A vasaló nem attól meleg, hogy a ruhához dörzsölik.”

10 KÜRT Zrt. Információmenedzsment • www.kurt.hu • © 2009 KÜRT Zrt.


Letölteni ppt "Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések