Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaVirág Mezeiné Megváltozta több, mint 6 éve
1
Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez?
„A vasaló nem attól meleg, hogy a ruhához dörzsölik” Frankó Csuba Dea marketing igazgató KÜRT Zrt. KÜRT Zrt. Információmenedzsment • • © 2009 KÜRT Zrt.
2
Bizalomból élünk B2B . Nagyvállalati szolgáltatás Információbiztonság
B2B & B2C . Tömegpiaci szolgáltatás Adatmentés
3
A vevői élmény
4
Mit ér az ügyfél?
5
Ideális ügyfél élmény ciklus
6
Profit maximalizálás hosszú távon
Végletekig tekert bevételek Minimálisra húzott kiadások Fejlesztés és fejlődés (Tökéletesített vevői élmény, új termék, jobb termék, jobban tálalva, jobban az ügyfélre szabva…) Keverd ki a tökéletes koktélt!
7
A vevőnk valósága Okoskodó munkatársak (sztárjaink) az okos ügyfél „ellen”.
8
Vevői élmény újratöltve
Működőképes projektszervezet Objektív mérési rendszer Megfelelően meghatározott mérési pontok Közvetlen interakció az ügyféllel
9
„A vasaló nem attól meleg, hogy a ruhához dörzsölik.”
10
KÜRT Zrt. Információmenedzsment • www.kurt.hu • © 2009 KÜRT Zrt.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.