Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Mátészalkai Szakképző Iskola
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskolai és Szakiskolai Tagintézménye
6
Iskolánkban oktatott szakmák (új OKJ)
Mezőgazdasági gépkezelő, gépkarbantartó Erdészeti szakmunkás Dísznövénykertész Kertész Gazda Vadász, vadtenyésztő?
7
Kompetenciamérés 2007. szeptember 17-21.
8
2007/2008-as tanév Három 9.-es és két 10.-es szakiskolai osztály vett részt a kompetenciamérésben 150 fő A tanulóink 89%-a vett részt a mérésben. A javításban 5 pedagógus vett részt. A tanulók felé a visszajelzés osztályonként változott. A szülőkhöz visszajelzés csak a tanulókon keresztül jutott el.
9
Tanulók visszajelzései
A mérésről alkotott vélemény megoszlott A mérés eredményében tükröződött a mérés fontosságának megítélése A mérés eredményéről szintén megoszlottak a vélemények A tanulók nem érezték személyre szólónak a szöveges értékelést Több ponton ellentmondást találtak
10
Tantestület visszajelzései
Véleményét szinte kizárólag a javító tanárok alkottak, akik egyben az osztályfőnökök A mérés maga nagyon fontos A szöveges értékelést sokkal árnyaltabban, személyre szólóbban kellene kidolgozni Az ellentmondások elkerülésére célszerű lenne egy-egy kompetencia területről összefoglaló véleményt alkotni
11
TEVÉKENYSÉG ALAPÚ OKTATÁS
A 9. évfolyamon végzett kompetencia mérés eredményei, fejlesztési koncepció Az alap kompetenciák (írás, olvasás, nyelvi kommunikáció, számolás) erősítése Csoport bontás matematika, magyar, nyelv és gyakorlati órákon Lehetséges megoldások, ötletek kidolgozása a munkaközösségek és az egyes osztályokban tanító tanárok által A hátrányos helyzetű gyerekek alul motiváltságának megszűntetése, tanulói önbizalom növelése Tanórán kívüli tevékenységek megszervezése PROJEKT MÓDSZER TEVÉKENYSÉG ALAPÚ OKTATÁS
12
Mátészalkai Szakképző Iskola és Kollégium
Köszönöm a figyelmet! Elérhetőségek: Mátészalkai Szakképző Iskola és Kollégium Mátészalka, Baross L. u Kiss Ferencné
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.